Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Warszawa: Przeprowadzenie szkoleń dla administracji publicznej oraz seminariów i warsztatów dla organizacji pozarządowych i instytucji wspierających MŚP, ośrodków KSU nt. Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia
Numer ogłoszenia: 213842 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki , Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla administracji publicznej oraz seminariów i warsztatów dla organizacji pozarządowych i instytucji wspierających MŚP, ośrodków KSU nt. Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie czterech cykli szkoleniowych poświęconych Dyrektywom Nowego i Globalnego Podejścia. Szkolenia są realizowane w ramach projektu pod nazwą Wsparcie administracji publicznej, organizacji pozarządowych i organizacji przedsiębiorców w procesie upowszechniania wśród małych i średnich przedsiębiorstw wiedzy na temat Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia, finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 2. Zamówienie obejmuje organizację i przeprowadzenie następujących cykli szkoleniowych: 1) szkolenia dla administracji publicznej I; 2) seminaria dla organizacji pozarządowych wspierających przedsiębiorstwa i organizacji przedsiębiorców; 3) szkolenia dla administracji publicznej II; 4) specjalistyczne szkolenia oraz warsztaty dla organizacji pozarządowych wspierających przedsiębiorstwa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 465 120,00 zł, z czego na rok 2010 zaplanowano w planie rzeczowo-finansowym kwotę 222 300,00 zł..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem była organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń, a przynajmniej 1 spośród nich miało wartość nie mniejszą niż 150 000 zł brutto (jeżeli umowa została zawarta w walucie innej niż polski złoty przeliczenia należy dokonać zgodnie ze średnim kursem waluty Narodowego Banku Polskiego z dnia ogłoszenia niniejszego zamówienia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponuje co najmniej 5 trenerami posiadającymi wiedzę i doświadczenie z zakresu Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia tj. każdy z nich: a. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert był autorem/współautorem co najmniej 5 publikacji z zakresu Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia/oznakowania CE; b. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert przeprowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 15 dni szkoleniowych; (Przez dzień szkoleniowy należy rozumieć jeden dzień prowadzonego szkolenia w wymiarze od 6 do 8 godzin lekcyjnych, gdzie jedna godzina lekcyjna co najmniej 45 minut) c. przynajmniej 10 dni szkoleniowych spośród dni, o których mowa w lit. b, obejmowało szkolenia z zakresu Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia/oznakowania CE.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie trenerów - 40
- 3 - Planowany program szkoleń i seminariów - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) konieczność wprowadzenia zmian w umowie będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu; 3) wystąpi konieczność zmiany osoby przeprowadzającej dane szkolenie wskazanej w ofercie; 4) z uwagi na zbyt małą liczbę zrekrutowanych uczestników uzasadniona będzie zmiana w zakresie terminu realizacji szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mg.gov.pl (w zakładce bip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Gospodarki
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
pok. 374.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Ministerstwa Gospodarki, Plac Trzech KrzySy 3/5, 00-507 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt PL 0426 Wsparcie administracji publicznej, organizacji pozarządowych i organizacji przedsiębiorców w procesie upowszechniania wsród małych i średnich przedsiębiorstw wiedzy na temat Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia, finansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych i indywidualnych superwizji w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników UMWL w Lublinie.
- "Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach z zakresu: "Doradztwo zawodowe z wykorzystaniem gier szkoleniowych".
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia w zakresie planowania przestrzennego w rewitalizacji dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- 0rganizacja 5-dniowej wizyty studyjnej na terenie Niemiec i Holandii dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy i Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, realizujących usługi sieci EURES.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.