eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brusy › Dostawa sprzętu medycznego w ramach zadania pn.Podniesienie jakości świadczonych usług medycznych poprzez przebudowę i rozbudowę ośrodka zdrowia w Brusach wraz z wyposażeniem finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działanie 9.2 Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia objętego Europejskim Funduszem Rozwoju Regionalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Brusy: Dostawa sprzętu medycznego w ramach zadania pn.: Podniesienie jakości świadczonych usług medycznych poprzez przebudowę i rozbudowę ośrodka zdrowia w Brusach wraz z wyposażeniem finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działanie 9.2 Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia objętego Europejskim Funduszem Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 213832 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brusy , ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, tel. 52 3969302, faks 52 3969303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego w ramach zadania pn.: Podniesienie jakości świadczonych usług medycznych poprzez przebudowę i rozbudowę ośrodka zdrowia w Brusach wraz z wyposażeniem finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działanie 9.2 Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia objętego Europejskim Funduszem Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż w Ośrodku Zdrowia w Brusach, przy ul. Dworcowej 24 następującego sprzętu medycznego: Część I Ultrasonograf 1)Ultrasonograf - 1 szt. o następujących parametrach: dynamika systemu min. 170 dB, monitor LCD na ruchomym ramieniu z możliwością dowolnego ustawienia kąta, przekątna min. 15cali, rozdzielczość min. 1024x768, dotykowy panel sterowania min. 8 cali, wysuwana i podświetlana klawiatura alfanumeryczna, możliwość pomiaru długości, obwodu, kątów, pola powierzchni i objętości. opcje kolorowego dopplera, dopplera mocy, dopplera PW, wyposażony w pakiet obliczeń położniczych i ginekologicznych, urologicznych, ortopedycznych, małych narządów i naczyniowych, możliwość tworzenia własnych formuł, wyposażony w wieloczęstotliwościowe głowice (min. 128 elementów): linia w zakresie 5-13 MHz, convex 2-5 MHz, Endo 4-9MHz, moduł DICOM - możliwość archiwizacji dokumentów Część II Drobny sprzęt medyczny 1)Elektrokardiograf 12- kanałowy z kompletem elektrod dla dorosłych- 1 szt. o następujących parametrach: ekran graficzny - dotykowy LCD, z możliwością podglądu 12 odprowadzeń (min. wymiary ekranu - 5,7 cali), klawiatura alfanumeryczna i ekran dotykowy, kontrola kontaktu każdej elektrody ze skórą, zasilanie sieciowo - akumulatorowe, wbudowany akumulator, szerokość papieru 210 mm, prędkość przesuwu papieru (mm/s): 5, 10, 25, 50, rejestracja jednoczasowa sygnału odprowadzeń wg Eithovena, Goldberga, Wilsona, rejestracja w trybie automatycznym: czas rzeczywisty, czas synchron, detekcja kardiostymulatorów, czułość (MM/Mv):2,5; 5; 10; 20, filtr zakłóceń sieciowych (Hz) 50-60, filtr zakłóceń mięśniowych (Hz) 25; 35, filtracja andryftowa linii izoelektrycznej, filtr autoadaptacyjny - automatycznie dobierający filtry - mięśniowy, sieciowy oraz izolinii w zależności od pacjenta, sygnał dźwiękowy tętna, baza danych zapisów EKG w pamięci aparatu, możliwość wykonania kopii badania z pamięci aparatu, profil automatyczny, profil manualny, długotrwały zapis EKG, zabezpieczenie przed defibrylacją, waga aparatu do 6 kg (z wbudowanym akumulatorem), moduł analizy i interpretacji nadań EKG, możliwość bezpośredniego wydruku ze zwykłej drukarki laserowej, możliwość wpisania do wydruku danych pacjenta, możliwość wpisania do wydruku danych lekarza lub ośrodka zdrowia, możliwość rozbudowy o zestaw do prowadzenia prób wysiłkowych,możliwość rozbudowy o pełną spirometrię, interfejs komunikacyjny: min. 2 porty komunikacyjne w tym. jeden port USB, oprogramowanie do komputerowego EKG umożliwiające archiwizację, analizę oraz interpretację badań EKG, pracę w sieci komputerowej, pracujące w środowisku Windows, umożliwiające import badań z aparatu EKG, podgląd oraz zapis online wstęgi EKG z aparatu EKG, wózek pod aparat EKG z kuwetą. 2)Spirometr wraz z oprogramowaniem komputerowym - 1 kpl. o następujących parametrach:Skład systemu: spirometr, precyzyjny przepływomierz, pompa kalibracyjna 3-litrowa,Cechy charakterystyczne oprogramowania: połączenie z komputerem przez port USB, precyzyjny i higieniczny przepływomierz, automatyczna korekcja BTPS, prezentacja krzywych w czasie rzeczywistym, rysowanie wielu krzywych na jednym wykresie, testy bronchoprowokacyjne PRE/POST,estymacja wieku płuc, automatyczna interpretacja (Enright, BTS, ATS), wykresy trendów dla wielu parametrów, wydruk w formacie A4 na drukarce komputerowej, wyświetlacz - min. 5 cali, rozdzielczość min. 320 x 240, kolor, ekran dotykowy,klawiatura kombinowana - funkcyjna i ekranowe przyciski dotykowe, możliwość drukowania na drukarce zewnętrznej przez port USB, szerokość papieru 112/A4, parametry pomiarowe: spirometria natężona z testem bronchoprowokacyjnym PRE/POST, spirometria swobodna - wdechowa i wydechowa,maksymalna wentylacja dowolna, min.10 wartości wzorcowych, 3)Analizator crp - 1 szt. o następujących parametrach: możliwość wykonania testów CRP, HbA1c, D-Dimer, U-Albumin,możliwość wyświetlenia wyników w dowolnym formacie na wyświetlaczu LCD, możliwość przekazania wyników do urządzeń zewnętrznych: drukarki, komputera, program interpretujący, umożliwiający kwalifikowanie uzyskanych wyników oraz znakowanie (flagowanie) odbiegających od ustalonych wartości prawidłowych, automatyczna kontrola czystości komór pomiarowych, temperatury odczynników oraz kontrola tła, 4)Ciśnieniomierz naramienny - 1 szt. o następujących parametrach: stacjonarny mankiet z regulacją konta nachylenia i automatycznym dopasowaniem do średnicy obwodu ramienia pacjenta, pompowanie - kontrolowane pompą elektryczną, wyświetlacz cyfrowy LCD, automatyczny zawór uwalniający powietrze, dołączony zasilacz AC/DC, metoda pomiaru: metoda oscylometryczna, dokładność pomiaru: ciśnienie: ?3mmHG, tętno: ? 5%. Wszystkie urządzenia - sprzęt, aparatura medyczna muszą być nowe, nieużywane, rok produkcji nie wcześniej niż ostatni kwartał 2013 r. Wszystkie urządzenia - sprzęt, aparatura medyczna muszą posiadać Certyfikat CE i Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Wszystkie urządzenia - sprzęt, aparatura medyczna muszą posiadać menu i instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca dostarczy, zamontuje oraz uruchomi aparaturę - sprzęt medyczny i przeprowadzi szkolenie dla personelu w terminie do dnia 28.07.2014 r. W przypadku awarii czas reakcji od momentu zgłoszenia telefonicznego max do 48 godz., jeśli naprawa nie zostanie usunięta w ciągu 2 dni roboczych wykonawca na trzeci dzień wstawi sprzęt - aparaturę zastępczą na czas trwania naprawy. Wykonawca zapewni serwis i dostęp do oryginalnych części zamiennych przez cały okres gwarancji. Wykonawca zapewni przeglądy gwarancyjne w ilości i jakości niezbędnej do zachowania gwarancji. Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta na sprzedaż i serwis zaoferowanego sprzętu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 51.41.00.00 - Usługi instalowania sprzętu medycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - Załącznik Nr 6 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, pok. Nr 34..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, Biuro interesanta, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działanie 9.2 Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia objętego Europejskim Funduszem Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.