Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-26
Brusy: Dostawa sprzętu medycznego w ramach zadania pn.: Podniesienie jakości świadczonych usług medycznych poprzez przebudowę i rozbudowę ośrodka zdrowia w Brusach wraz z wyposażeniem finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działanie 9.2 Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia objętego Europejskim Funduszem Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 213832 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brusy , ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, tel. 52 3969302, faks 52 3969303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego w ramach zadania pn.: Podniesienie jakości świadczonych usług medycznych poprzez przebudowę i rozbudowę ośrodka zdrowia w Brusach wraz z wyposażeniem finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działanie 9.2 Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia objętego Europejskim Funduszem Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż w Ośrodku Zdrowia w Brusach, przy ul. Dworcowej 24 następującego sprzętu medycznego: Część I Ultrasonograf 1)Ultrasonograf - 1 szt. o następujących parametrach: dynamika systemu min. 170 dB, monitor LCD na ruchomym ramieniu z możliwością dowolnego ustawienia kąta, przekątna min. 15cali, rozdzielczość min. 1024x768, dotykowy panel sterowania min. 8 cali, wysuwana i podświetlana klawiatura alfanumeryczna, możliwość pomiaru długości, obwodu, kątów, pola powierzchni i objętości. opcje kolorowego dopplera, dopplera mocy, dopplera PW, wyposażony w pakiet obliczeń położniczych i ginekologicznych, urologicznych, ortopedycznych, małych narządów i naczyniowych, możliwość tworzenia własnych formuł, wyposażony w wieloczęstotliwościowe głowice (min. 128 elementów): linia w zakresie 5-13 MHz, convex 2-5 MHz, Endo 4-9MHz, moduł DICOM - możliwość archiwizacji dokumentów Część II Drobny sprzęt medyczny 1)Elektrokardiograf 12- kanałowy z kompletem elektrod dla dorosłych- 1 szt. o następujących parametrach: ekran graficzny - dotykowy LCD, z możliwością podglądu 12 odprowadzeń (min. wymiary ekranu - 5,7 cali), klawiatura alfanumeryczna i ekran dotykowy, kontrola kontaktu każdej elektrody ze skórą, zasilanie sieciowo - akumulatorowe, wbudowany akumulator, szerokość papieru 210 mm, prędkość przesuwu papieru (mm/s): 5, 10, 25, 50, rejestracja jednoczasowa sygnału odprowadzeń wg Eithovena, Goldberga, Wilsona, rejestracja w trybie automatycznym: czas rzeczywisty, czas synchron, detekcja kardiostymulatorów, czułość (MM/Mv):2,5; 5; 10; 20, filtr zakłóceń sieciowych (Hz) 50-60, filtr zakłóceń mięśniowych (Hz) 25; 35, filtracja andryftowa linii izoelektrycznej, filtr autoadaptacyjny - automatycznie dobierający filtry - mięśniowy, sieciowy oraz izolinii w zależności od pacjenta, sygnał dźwiękowy tętna, baza danych zapisów EKG w pamięci aparatu, możliwość wykonania kopii badania z pamięci aparatu, profil automatyczny, profil manualny, długotrwały zapis EKG, zabezpieczenie przed defibrylacją, waga aparatu do 6 kg (z wbudowanym akumulatorem), moduł analizy i interpretacji nadań EKG, możliwość bezpośredniego wydruku ze zwykłej drukarki laserowej, możliwość wpisania do wydruku danych pacjenta, możliwość wpisania do wydruku danych lekarza lub ośrodka zdrowia, możliwość rozbudowy o zestaw do prowadzenia prób wysiłkowych,możliwość rozbudowy o pełną spirometrię, interfejs komunikacyjny: min. 2 porty komunikacyjne w tym. jeden port USB, oprogramowanie do komputerowego EKG umożliwiające archiwizację, analizę oraz interpretację badań EKG, pracę w sieci komputerowej, pracujące w środowisku Windows, umożliwiające import badań z aparatu EKG, podgląd oraz zapis online wstęgi EKG z aparatu EKG, wózek pod aparat EKG z kuwetą. 2)Spirometr wraz z oprogramowaniem komputerowym - 1 kpl. o następujących parametrach:Skład systemu: spirometr, precyzyjny przepływomierz, pompa kalibracyjna 3-litrowa,Cechy charakterystyczne oprogramowania: połączenie z komputerem przez port USB, precyzyjny i higieniczny przepływomierz, automatyczna korekcja BTPS, prezentacja krzywych w czasie rzeczywistym, rysowanie wielu krzywych na jednym wykresie, testy bronchoprowokacyjne PRE/POST,estymacja wieku płuc, automatyczna interpretacja (Enright, BTS, ATS), wykresy trendów dla wielu parametrów, wydruk w formacie A4 na drukarce komputerowej, wyświetlacz - min. 5 cali, rozdzielczość min. 320 x 240, kolor, ekran dotykowy,klawiatura kombinowana - funkcyjna i ekranowe przyciski dotykowe, możliwość drukowania na drukarce zewnętrznej przez port USB, szerokość papieru 112/A4, parametry pomiarowe: spirometria natężona z testem bronchoprowokacyjnym PRE/POST, spirometria swobodna - wdechowa i wydechowa,maksymalna wentylacja dowolna, min.10 wartości wzorcowych, 3)Analizator crp - 1 szt. o następujących parametrach: możliwość wykonania testów CRP, HbA1c, D-Dimer, U-Albumin,możliwość wyświetlenia wyników w dowolnym formacie na wyświetlaczu LCD, możliwość przekazania wyników do urządzeń zewnętrznych: drukarki, komputera, program interpretujący, umożliwiający kwalifikowanie uzyskanych wyników oraz znakowanie (flagowanie) odbiegających od ustalonych wartości prawidłowych, automatyczna kontrola czystości komór pomiarowych, temperatury odczynników oraz kontrola tła, 4)Ciśnieniomierz naramienny - 1 szt. o następujących parametrach: stacjonarny mankiet z regulacją konta nachylenia i automatycznym dopasowaniem do średnicy obwodu ramienia pacjenta, pompowanie - kontrolowane pompą elektryczną, wyświetlacz cyfrowy LCD, automatyczny zawór uwalniający powietrze, dołączony zasilacz AC/DC, metoda pomiaru: metoda oscylometryczna, dokładność pomiaru: ciśnienie: ?3mmHG, tętno: ? 5%. Wszystkie urządzenia - sprzęt, aparatura medyczna muszą być nowe, nieużywane, rok produkcji nie wcześniej niż ostatni kwartał 2013 r. Wszystkie urządzenia - sprzęt, aparatura medyczna muszą posiadać Certyfikat CE i Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Wszystkie urządzenia - sprzęt, aparatura medyczna muszą posiadać menu i instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca dostarczy, zamontuje oraz uruchomi aparaturę - sprzęt medyczny i przeprowadzi szkolenie dla personelu w terminie do dnia 28.07.2014 r. W przypadku awarii czas reakcji od momentu zgłoszenia telefonicznego max do 48 godz., jeśli naprawa nie zostanie usunięta w ciągu 2 dni roboczych wykonawca na trzeci dzień wstawi sprzęt - aparaturę zastępczą na czas trwania naprawy. Wykonawca zapewni serwis i dostęp do oryginalnych części zamiennych przez cały okres gwarancji. Wykonawca zapewni przeglądy gwarancyjne w ilości i jakości niezbędnej do zachowania gwarancji. Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta na sprzedaż i serwis zaoferowanego sprzętu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 51.41.00.00 - Usługi instalowania sprzętu medycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - Załącznik Nr 6 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, pok. Nr 34..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, Biuro interesanta, pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 9. Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działanie 9.2 Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia objętego Europejskim Funduszem Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BRUSY
- Dokumentacja rozbudowy przystanku zintegrowanego w Brusach
- Realizacja robót budowlanych obejmujących część inwestycji przebudowy i rozbudowy budynku siedziby OSP w Brusach oraz budowy remizy OSP w Czapiewicach
więcej: przetargi BRUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa unitu stomatologicznego
- Poprawa dostępności informacyjno - komunikacyjnej oraz dostępności architektonicznej w budynkach UM Biłgoraj
- Dostawa mobilnego aparatu RTG
- Dostawa cewników PFA do 3D wraz z dzierżawą generatora dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.