eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójDowóz i odwóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych z terenu Gminy Lądek Zdrój w roku szkolnym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Lądek-Zdrój: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych z terenu Gminy Lądek Zdrój w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 213829 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój , ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, fax. 074 8147418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych z terenu Gminy Lądek Zdrój w roku szkolnym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na przewozie (dowóz i odwóz) uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Lądek Zdrój (Gminne Przedszkole Publiczne w Lądku Zdroju, Szkoła Podstawa nr 1 im. Janusza Korczaka w Lądku Zdroju, Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Trzebieszowicach, Gimnazjum im. Generała Stanisława Maczka), na zajęcia lekcyjne w dniu nauki szkolnej w roku szkolnym 2008/2009, począwszy od 1 października 2008 r. (tj. 164 dni) oraz zapewnienie opieki nad uczniami podczas przejazdu. Miejscem wykonywania zamówienia jest teren Gminy Lądek Zdrój. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych. Przewóz uczniów odbywać się będzie dwoma środkami transportu: pierwszy z minimalną ilością miejsc siedzących: 46, drugi z minimalną ilością miejsc siedzących: 18. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Oferenta do miejsca wykonywania zamówienia. Zamawiający nie będzie uwzględniał kosztów dojazdu Oferenta do miejsca wykonywania zamówienia. Oferent określa stawkę za 1 km przebiegu samochodu. Szczegółowy zakres prac określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Przewóz odbywać się będzie na następujących trasach: trasa poranna (dowóz uczniów) I. trasa (środek transportu z minimalną ilością miejsc siedzących: 46) Lądek Zdr. - Radochów wieś (PKP) - Radochów (centrum) - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Janusza Korczaka w Lądku Zdr. - Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr. długość trasy: 14 km II. trasa (środek transportu z minimalną ilością miejsc siedzących: 46) Lądek Zdr. (Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr.) - Szkoła Podstawowa w Trzebieszowicach im. Wincentego Witosa w Trzebieszowicach - Skrzynka - Szkoła Podstawowa w Trzebieszowicach im. Wincentego Witosa w Trzebieszowicach - Trzebieszowice (fabryka) - Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr. długość trasy: 27 km III. trasa (środek transportu z minimalną ilością miejsc siedzących: 18) Lądek Zdr. - Skrzynka - Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr. długość trasy: 25 km IV. trasa (środek transportu z minimalną ilością miejsc siedzących: 18) Lądek Zdr. (Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr.) - Orłowiec - Radochów (centrum) - Radochów (ryby) - Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr. - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Janusza Korczaka w Lądku Zdr. długość trasy: 24 km trasa popołudniowa (odwóz uczniów) I. trasa (środek transportu z minimalną ilością miejsc siedzących: 46) Lądek Zdr. (Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr.) - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Janusza Korczaka w Lądku Zdr. - Radochów (centrum) - Konradów (III przystanek) - Lądek Zdr. (Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr.) długość trasy: 26 km II. trasa (środek transportu z minimalną ilością miejsc siedzących: 46) Lądek Zdr. (Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr.) - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Janusza Korczaka w Lądku Zdr. - Radochów (fabryka) - Szkoła Podstawowa w Trzebieszowicach im. Wincentego Witosa w Trzebieszowicach - Skrzynka - Szkoła Podstawowa w Trzebieszowicach im. Wincentego Witosa w Trzebieszowicach - Lądek Zdrój (Gminne Przedszkole Publiczne w Lądku Zdr.) długość trasy: 27 km III. trasa (środek transportu z minimalną ilością miejsc siedzących: 46) Lądek Zdrój (Gminne Przedszkole Publiczne w Lądku Zdr.) - Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr. - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Janusza Korczaka w Lądku Zdr. - Radochów (centrum) - Konradów (III przystanek) długość trasy: 27 km IV. trasa (środek transportu z minimalną ilością miejsc siedzących: 18) Lądek Zdr. (Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr.) - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Janusza Korczaka w Lądku Zdr. - Orłowiec - Radochów (centrum) - Radochów (ryby) - Lądek Zdr. (Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr.) długość trasy: 24 km V. trasa (środek transportu z minimalną ilością miejsc siedzących: 18) Lądek Zdr. (Gimnazjum Publiczne im. gen. Stanisława Maczka w Lądku Zdr.) - Skrzynka długość trasy: 25 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia a w szczególności prawo jazdy odpowiedniej kategorii upoważniają do kierowania określonymi pojazdami; 3. Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Wykaz usług podobnych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługi podobne należy rozumieć wykonywanie usług zwianych z transportem osób. Jeden dokumenty potwierdzający, że zamówienia wykazane przez Wykonawcę (pkt 5) zostały wykonane należycie. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100). 7. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 8. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy p.z.p. 9. Oświadczenie o akceptacji przez Wykonawcę wzoru umowy. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 11. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo (a). 12. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ladek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, Biuro Obsługi Klienta (pok. nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.