Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Sanok: Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 213807 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Sanoku , ul. Stróżowska 15, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 46-53-951, faks 0-13 46-53-961.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2.sanok.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zs2.sanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych (kod CPV 15000000-8, 03000000-1) wg Wspólnego Słownika Zamówień) dla Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku, których szacunkową ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ, z podziałem na zadania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia - na podstawie Art. 22, ust. 1 Ustawy Pzp mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły >spełnia - nie spełnia< na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.) i określonych w części VI SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2.sanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 2 w Sanoku, ul. Stróżowska 15, gab. 3 lub 5, 38-500 Sanok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 2 w Sanoku, ul. Stróżowska 15, gab. 5 (sekretariat), 38-500 Sanok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, arkusz 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa produktów mleczarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, arkusz 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa produktów ogólno spożywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, arkusz 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa wyrobów wędliniarskich i mięs.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika Nr 2 do WSIZ, arkusz 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, arkusz 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa zup, bulionów sosów i przypraw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, arkusz 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.87.00.00-7, 15.89.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa warzyw, owoców, grzybów surowych oraz jaj.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika Nr 2, arkusz 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3, 03.21.21.00-1, 03.21.22.00-2, 03.03.22.10-6, 03.22.12.60-6, 03.22.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa warzyw i owoców przetworzonych, mrożonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika Nr 2 do SIWZ. arkusz 8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.10.00-7, 15.33.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa ryb przetworzonych, mrożonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, arkusz 9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.22.10.00-3, 15.22.90.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa produktów spożywczych gotowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, arkusz 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.89.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- na dostawę ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie miejscowości Bykowce i Stróże Wielkie
- Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Sanockiego - Etap III
- Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2235R Sanok - Dobra w km 11+285,00 - 11+604,23 w miejscowości Dębna" .
- Dostawa odzieży ochronnej dla zespołów wyjazdowych Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2024
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2024 r. - Mięso drobiowe i wyroby drobiarskie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Dostawy różnych artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2024 r. - Mięso drobiowe i wyroby drobiarskie
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.