eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskieUsługi inżynieryjne



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Opole Lubelskie: Usługi inżynieryjne
Numer ogłoszenia: 213781 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozopolelubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi inżynieryjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszystkich Uzgodnień i Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad przyszłą realizacją dla : Przebudowy z rozbudową pomieszczeń po byłej kuchni z przeznaczeniem na blok operacyjny ze sterylizacją i oddziałem łóżkowym w budynku głównym szpitala w Poniatowej, ul. Fabryczna 18, działka nr ewid. 428/1 m. Poniatowa 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: P.T. 1) Inwentaryzacja budowlana i inst. Sanitarnych 2) Ekspertyza konstrukcyjna budynku ( zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego ) 3) Badania geotechniczne podłoża gruntowego 4) Projekty technologiczne 5) Architektura 6) Konstrukcja 7) Instalacja centralnego ogrzewania 8) Instalacja wod-kan i cwu 9) Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 10) Instalacja ciepła technologicznego i chłodu 11) Instalacja gazów medycznych 12) Instalacja siłowa i gniazd wtykowych 13) Instalacja oświetleniowa 14) Instalacja zasilająco-sterownicza wentylacji i klimatyzacji, klap p.poż, sygnalizacji gazów medycznych i przyzywowa. 15) Rozdzielnia główna 16) Siec logiczna okablowania strukturalnego 17) Modernizacja kotłowni 18) Rozdzielnia gazów medycznych -O2,N2O 19) Sprężarkownia 20) Maszynownia próżni 21) Agregatornia z magazynem paliw 22) Zbiornik wody pitnej i ppoż. 23) Modernizacja stacji trafo 24) Sieci energetyczne 25) Sieć cieplna 26) Sieć wod-kan KOSZTORYSY. 1) Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla poszczególnych opracowań 2) Specyfikacje robocze 3) Wersja elektroniczna dokumentacji projektowej 3. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 1 - należy wykonać w oparciu o: - Koncepcję dostosowania budynku szpitala w Poniatowej do przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. ( do wglądu w Dziale Zamówień Publicznych SPZOZ w Opolu Lub., ul. Przemysłowa 4A pok. Nr 9) - Projekt technologii medycznej z wytycznymi rozmieszczenia pomieszczeń na parterze w szpitalu SPZOZ Opole Lub. - Szpital w Poniatowej. (zał. do zapyt.Nr 2) 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) projekt budowlany dla przedmiotu zamówienia wymienionego w § 1 (obejmujący wszystkie branże) wymagany przepisami Prawa Budowlanego wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań - w ilości 5 egzemplarzy. 2) wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę na zadanie wym. w § 1. 3) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę na zadanie , o którym mowa w § 1. 4) Przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót lub nakładów rzeczowych - w ilości 5 egzemplarzy dla zadania, o którym mowa w § 1. 5) Kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Min.Infr. z dnia 18 maja 2004 r. ( Dz.U.Nr. 130 z 2004 r. poz. 2389 )- 1 egz. na zadanie wymienione w § 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada wiedzę i doświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli wykonawca: a) posiada środki na rachunku bankowym w kwocie co najmniej 100 000zł. lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 100 000zł, b) posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 500 000zł., nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzozopolelubelskie.pl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=210&Itemid=115
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24-300 Opole Lubelskie ul. Przemysłowa 4a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 14:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 24-300 Opole Lubelskie, il. Przemysłowa 4a, pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.