eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczPielęgnacja i wycinka drzew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Łowicz: Pielęgnacja i wycinka drzew
Numer ogłoszenia: 213710 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, fax 046 8309160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i wycinka drzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na pielęgnacji 59 szt. drzew i wycince 51 szt. drzew rosnących na terenie Gminy Miasta Łowicza, w niżej wymienionych lokalizacjach, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod nazwą Usługi pielęgnacji drzew i oznaczone kodem 77211500-7. L. p. Lokalizacja drzew Drzewa do pielęgnacji Drzewa do usunięcia 1. ul. Świętojańska ------------- 11 szt. klonów zwyczajnych 2. ul. Mickiewicza 32 szt. lip z jednej strony pasa drog. 1 szt. lipy drobnolistnej na wprost SP Nr 2 3. ul. Blich ------------- 1 szt. lipy drobnolistnej 4. ul. Zduńska ------------- 2 szt. klonu zwyczajnego 5. ul. Długa 3 szt. klonów srebrz. od strony ul. Prymasowskiej 2 szt. klonu zwycz. 2 szt. Klonu srebrzys. 2 szt. lipy drobnolist. 6. ul. 3 - go Maja ------------- 6 szt. klonów zwyczajnych 7. ul. Baczyńskiego -------------- 1 szt. brzozy brod. 8. ul. Armii Krajowej --------------- 1 szt. lipy - wjazd na parking od str. ZUK ul. Stary Rynek 6 szt. dębów przy postoju taxi --------------- 9. ul. Browarna ----------------- 1 szt. wiązu szyp. koło parkingu 10. ul. Słowackiego ---------------- 13 szt. jarząbu posp. 1 szt. jarząbu szwec. 11. ul. Starzyńskiego 1 szt. klonu srebrz. nowe przejście dla pieszych 1 szt. klonu srebrz. koło parkingu na wysokości topoli ------------------- 12. ul. Tkaczew 2 szt. jesionu i 2 szt. klonu srebrzystego od str. wjazdu z ul. Mostowej ------------------ 13. ul. Grzmot-Skotnickiego ------------------ 7 szt. topoli sp. 14. ul. Stanisławskiego 1 szt. klonu zwycz. przed sklepem CCC ------------------ 15. ul. Żwirki i Wigury - prawa strona 8 szt. lip przy chodniku od ul. Bolimowskiej ------------------ 16. ul. Łyszkowicka 3 szt. klonów srebrzyst. ------------------ RAZEM: 59 szt. 51 szt. W zakres prac wchodzą cięcia pielęgnacyjne i formujące oraz konserwacja i prześwietlenie koron w/w drzew, usunięcie posuszu oraz odrostów, odsłonięcie oznakowania ulicznego pionowego, usunięcie kolizji z lampami oświetlenia ulicznego, cięcia minimalizujące oddziaływanie drzew na mienie osób trzecich, w razie potrzeby oczyszczenie i zabezpieczenie ubytków. W ramach prac Wykonawca usunie kolizję koron drzew z napowietrznymi liniami elektroenergetycznymi (prace winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami). Korony drzew po wykonaniu cięć powinny być podniesione na wysokość 2,5 m nad chodnikiem oraz co najmniej 3 m nad jezdnią. Miejsca po cięciach Wykonawca winien zabezpieczyć poprzez ich zamalowanie odpowiednim preparatem zabezpieczającym drzewa przed chorobami. Wykonane prace pielęgnacyjne nie mogą wpływać negatywnie na stan zdrowotny drzew oraz powinny być wykonane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy dendrologicznej. W przypadku wycinki drzew, pozostawione części pnia nie mogą wystawać ponad poziom otaczającego terenu. Wykonawca wykona odpowiednie zabezpieczenie miejsca pracy na koszt i siłami własnymi. Po wykonaniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania miejsc prac, tj. sprzątnięcia gałęzi, grabienia, zamiecenia i wywózki odpadów drzewnych na składowisko odpadów na własny koszt. Pozyskaną masę drzewną Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Niezbędne wyłączenia linii elektroenergetycznej i zabezpieczenia miejsca prac zostaną wykonane na koszt i siłami Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego i Komendy Powiatowej Policji o planowanym zajęciu pasa drogowego w celu wykonania prac na kolejnych ulicach oraz o przewidywanych utrudnieniach dla ruchu drogowego. Informacja ta winna być przekazywana z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3. Wadium w wysokości: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000 Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca powinien: 1. Posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 Ustawy. ponadto warunkiem udziału w postępowaniu jest: 5. Złożenie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w wymaganym terminie, jednej pisemnej kompletnej oferty w języku polskim. 6. Wniesienie wadium zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy. 2. Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń. 1. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym. 2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub oświadczenie, że całość przedmiotu zamówienia będzie wykonywał we własnym zakresie. 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. 7. Oświadczenie - wykaz ważniejszych usług wykonywanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każda z osobna) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionych w pkt 6. A. ust. 1 i 4 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. Wykaz dokumentów. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum regulującą ich współpracę. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmujący także przedmiot zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6. B. ust. 1 i 3, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Uwagi: 1. Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców, kodeksie cywilnym lub w ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. 2. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. 3. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt 6. B. ust. 1, 3 i 5 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lowicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99 - 400 Łowicz, Wydział Spraw Komunalnych i Reagowania Kryzysowego, budynek C, pokój nr 43..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urządu Miejskiego w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99 - 400 Łowicz, budynek A, pokój nr 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.