eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikZakup samochodu osobowego mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Kraśniku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Kraśnik: Zakup samochodu osobowego mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Kraśniku.
Numer ogłoszenia: 213708 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy , ul. Grunwaldzka 6, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 0-81 8261862, fax. 0-81 8261864.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: sds_krasnik@onet.eu.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Kraśniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu dostawy samochodu ,który będzie spełniał następujące warunki fabrycznie nowy wyprodukowany w 2008r.,bezwypadkowy z homologacją auta bazowego z homologacją pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych Pozostałe wymagania techniczne oraz elementy wyposażenia samochodu objętego przedmiotem zamówienia określone są w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 wyżej powołanej ustawy, b) zaproponują samochód osobowy ,który będzie spełniał następujące warunki: fabrycznie nowy wyprodukowany w 2008r.,bezwypadkowy z homologacją auta bazowego z homologacją pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych c) zaproponują samochód ,który będzie spełniał wszystkie wymagania techniczne oraz elementy wyposażenia samochodu zawarte w specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 1 do niniejszej SIWZ d) udzielą gwarancji : na pojazd bazowy min.24 miesiące bez limitu kilometrów, na lakier min.36 miesięcy, na perforację nadwozia min.72 miesiące.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia lub dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w części III ust.1 SIWZ: a) Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania jest tożsamy przedmiotem zamówienia wymagana kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, złoży dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz .U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno określać w szczególności: postępowanie, którego dotyczy Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zakres pełnomocnictwa zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania pełnomocnictwa oraz dokonywania zmian w jego treści do czasu zakończenia prac będących przedmiotem zamówienia bez wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców oraz ustanowionego Pełnomocnika. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są upoważnione do składania oświadczeń woli. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania. Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1,3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców, łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. 5. Pozostałe dokumenty wymagane do złożenia : a) wypełniony cały formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ b) oświadczenie o akceptacji warunków załączonej umowy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ, c) wypełniony formularz opis warunków technicznych zał.nr 5 d) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne zał.nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy ul.Grunwaldzka 6,23-210 Kraśnik ,pok.119.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy ul.Grunwaldzka 6,23-210 Kraśnik,pok.119.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.