To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-14
Strzelce Krajeńskie: Zakup tonerów i tuszów do drukarek i kopiarki do wykorzystania podczas realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 213691 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202953 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki, ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tonerów i tuszów do drukarek i kopiarki do wykorzystania podczas realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonera do kopiarki i tuszów do drukarek i kserokopiarek do realizowanego w Zespole Szkół w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 29 i Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2, dla uczniów Liceów Ogólnokształcących projektu pn.: Wiedzieć i umieć więcej. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest ponadto dostawa tonerów do drukarki, do realizowanego projektu pn.: Dobry start szansą na lepszą przyszłość w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Strzelcach Krajeńskich, ul. Kościuszki 28. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych w tych wskazanych w załączniku: A, B oraz C do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się produkty o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: 1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji; 3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są ponadto podmioty niespełniające warunków udziału w postępowaniu. W ramach projektu przeprowadzone zostaną zajęcia pozalekcyjne z określonego zakresu tematycznego. Zamówienie podzielono na trzy zadania częściowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IXRozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup tonera do kopiarki do wykorzystania podczas realizacji zajęć wyrównujących w ramach projektu pn.: Wiedzieć i umieć więcej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. EXPORT-IMPORT "ALFA" S.C. ANETA STAROSTA, CEZAR STAROSTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. EXPORT-IMPORT "ALFA" S.C. ANETA STAROSTA, CEZAR STAROSTA
- PPHU EXPORT-IMPORT ALFA s.c. Aneta Starosta, Cezar Starosta, ul. Piłsudskiego 2A, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114,00
Oferta z najniższą ceną: 114,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup tuszów do drukarki do wykorzystania podczas realizacji zajęć warsztatowych w ramach projektu pn.: Wiedzieć i umieć więcej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. EXPORT-IMPORT "ALFA" S.C. ANETA STAROSTA, CEZAR STAROSTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. EXPORT-IMPORT "ALFA" S.C. ANETA STAROSTA, CEZAR STAROSTA
- PPHU EXPORT-IMPORT ALFA s.c. Aneta Starosta, Cezar Starosta, ul. Piłsudskiego 2A, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204,00
Oferta z najniższą ceną: 204,00 / Oferta z najwyższą ceną: 204,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup tonerów do drukarki do wykorzystania podczas realizacji zajęć w ramach projektu pn.: Dobry start szansą na lepszą przyszłość
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. EXPORT-IMPORT "ALFA" S.C. ANETA STAROSTA, CEZAR STAROSTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. EXPORT-IMPORT "ALFA" S.C. ANETA STAROSTA, CEZAR STAROSTA
- PPHU EXPORT-IMPORT ALFA s.c. Aneta Starosta, Cezar Starosta, ul. Piłsudskiego 2A, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 240,00
Oferta z najniższą ceną: 240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
- Sukcesywna dostawa tonerów na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Zakup sprzętu multimedialnego i TIK"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





