To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-09
Lublin: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa mebli biurowych do budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza 1.(3)
Numer ogłoszenia: 213659 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202937 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4601008, faks 81 4601008.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa mebli biurowych do budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza 1.(3).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa mebli biurowych do budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza 1. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym projekt mebli po podpisaniu umowy ( treść umowy w załączeniu do siwz). Budynek jest aktualnie remontowany. Jest to budynek o sześciu kondygnacjach nadziemnych. Posiada jedną windę osobową, dwie klatki schodowe. Płyta meblowa zastosowana w meblach wykonanych wg opisu przedmiotu zamówienia ma posiadać certyfikat zgodności z normą dotyczącą jakości mebli biurowych: PN-EN 527-1:2004. Meble mają spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 10 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U.98.148.973). Meble biurowe powinny być systemowe, przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. W obrębie systemu ma być zapewniona możliwość łączenia z innymi meblami w różnych konfiguracjach. Meble muszą być dostarczone do Zamawiającego w całości. Meble sądowe muszą być wykonane dla każdej Sali rozpraw indywidualnie. Meble należy wykonać w następujących grupach: 1. Meble do sal rozpraw. 2. Meble do gabinetów przewodniczących wydziałów i kuratorów. 3. Meble do gabinetów sędziów. 4. Meble do pomieszczeń biurowych. 5. Meble na korytarzach dla klientów. 6. Meble do pomieszczeń socjalnych. Meble należy rozmieścić w budynku wg lokalizacji określonej na rzutach poszczególnych kondygnacji w uzgodnieniu z Zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEBLE POLSKA POŁUDNIOWA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
MEBLE POLSKA POŁUDNIOWA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Office Plus Kraków Sp. z o.o., ul. Słupecka 4/85, 02-309 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 428356,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 522750,00
Oferta z najniższą ceną: 522750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 631568,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego II
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni ul. Pogodnej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 56/25)
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa zielonego patio na terenie Szkoły Podstawowej Nr 18 przy al. Jana Długosza 8 w Lublinie...
- Dostawa artykułów spożywczych mrożonych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- Wykonanie i montaż wyposażenia - mebli biurowych i aneksów kuchennych w budynku Urzędu Gminy Laskowa w ramach zadania: "Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Laskowa"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
- Dostawa mebli w ramach inwestycji "Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej"
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.