Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-15
Gryfice: Dostawa tuszy i tonerów do Urzędu Miejskiego w Gryficach
Numer ogłoszenia: 21364 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfice , Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 38 53 200, faks 91 38 53 207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy i tonerów do Urzędu Miejskiego w Gryficach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów (materiałów eksploatacyjnych) do Urzędu Miejskiego w Gryficach realizowana w okresie od dnia podpisania umowy do 31grudnia 2013 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dodatek nr 1 do SIWZ. Dostawy tuszy i tonerów następować będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego wysyłanych (w formie pisemnego zamówienia) faksem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko materiały eksploatacyjne, zgodnie z zamówioną ilością i asortymentem do siedziby Zamawiającego w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane. Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj itp.) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów np. hologramy. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 3.2. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt w pełni kompatybilny ze sprzętem wymienionym w dodatku nr 1 do SIWZ. 1. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów. 2. Równoważne kasety z tonerem nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. Materiały równoważne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym ilość wydrukowanych stron czy stan zasobników z tuszem lub tonerem. 3. Oferowany materiał równoważny ma zagwarantować równą lub wyższą oraz powtarzalną jakość wydruków i wydajność co materiał zalecany przez producenta urządzenia, oferowane materiały eksploatacyjne muszą być: dopuszczone do obrotu na terenie RP, wolne od wad technicznych i prawnych, cała partia danego produktu musi posiadać identyczne oznaczenia oraz oryginalne fabryczne opakowania (z wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów) bez śladów otwierania opakowania. Materiały równoważne mają gwarantować wykorzystanie wszystkich funkcji i możliwości drukowania w urządzeniach opisanych w dodatku nr 1 do SIWZ oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń. 4. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii używanego sprzętu. Zaoferowane tonery muszą spełniać wymogi norm: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do sprzętu drukującego monochromatycznie, ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do sprzętu drukującego kolorowo. 3.3. W trakcje realizacji umowy wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazany w formularzu cenowym. Dopuszczalne jest zastąpienie produktów równoważnych produktem oryginalnym (pochodzącym od producenta urządzenia), pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny oraz parametrów technicznych. 3.4. Ilość materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w dodatku nr 1 do SIWZ, jest ilościąmaksymalną. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości materiałów eksploatacyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu tej dostawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych, tj. tuszy i tonerów do drukarek lub kserokopiarek o łącznej wartości minimum 50.000,00 PLN brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie ze SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 3) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) zastąpienia produktów równoważnych, wskazanych w formularzu ofertowym, produktem oryginalnym (pochodzącym od producenta urządzenia), pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny oraz parametrów technicznych; 5) zmiany innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfice.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzśd Miejski w Gryficach
Plac Zwycięstwa 37
72-300 Gryfice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice p. 103 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK BĄDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY- MOKOTOWA ORAZ ICH ODBIÓR PO ZUŻYCIU
- Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących wraz z dzierżawą urządzeń
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.