To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2008-01-31
Pi³a: Artyku³y biurowe
Numer og³oszenia: 21363 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Tak, numer og³oszenia w BZP: 6022 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile, ul. Rydygiera, 64-920 Pi³a, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, fax (067) 212 40 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artyku³ów biurowych i komputerowych wed³ug asortymentu który stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ. Warto¶æ zamówienia poni¿ej 60 tys. euro
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg s³ownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 25.24.71.20 - Spinacze do papieru Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.72.20 - Spinacze do papieru Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg s³ownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wk³ady drukuj±ce Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.21.13 - Wk³ady drukuj±ce Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Ca³kowita koñcowa warto¶æ zamówienia (bez VAT) obejmuj±ca wszystkie zamówienia i czê¶ci: 8851654 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: Artyku³y biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AFE PENTAP, ul. Rogoziñska 11c, 64-920 Pi³a, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8851654
- Oferta z najni¿sz± cen±: 8851654 / oferta z najwy¿sz± cen±: 8851654
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PI£Y
- Szkolenia dla kandydatów do pe³nienia funkcji rodziny zastêpczej niezawodowej
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" (...)- ul. ¯eleñskiego 1/1, ul. ks. J. Popie³uszki 6/3, ul. Salezjañskiej 4/1. Ul. Wêglowej 10/2, ul. Okrzei 15/10, ul. Drygasa 17/6, ul. M³odych 29/1
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostêpnych szkó³ i placówek systemu o¶wiaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji w³±czaj±cej"
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 im. Stanis³awa Staszica w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
wiêcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostêpne placówki Systemu O¶wiaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szko³y Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji w³±czaj±cej
- ZP/CZD/106/25 Dostawa materia³ów biurowych - 2 pakiety
- Zakup materia³ów biurowych, papieru kserograficznego na potrzeby Urzêdu Miasta Rzeszowa i jednostek organizacyjnych miasta Rzeszowa
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych.
- Dostawa artyku³ów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek bêd±cych na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materia³ów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Us³ug Spo³ecznych w Szczecinie
wiêcej: Notatniki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.