eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JonkowoOGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 60.000 EURO NA DOSTAWĘ SAMOCHODU OSOBOWEGO, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Jonkowo: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 60.000 EURO NA DOSTAWĘ SAMOCHODU OSOBOWEGO, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 213590 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Lipowa 9, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5129126, fax. 0-89 5129126.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.dpsjonkowo.pl sekretariat@dpsjonkowo.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.dpsjonkowo.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 60.000 EURO NA DOSTAWĘ SAMOCHODU OSOBOWEGO, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 34110000-1 dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Wielkość zamówienia: do 60. 000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22.1ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - Kryteria oceny ofert: Cena 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; c)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, d)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych e) pełnomocnictwo do reprezentowania i podpisywania przez osobę upoważnioną wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o ile nie wynika to z innego złożonego dokumentu, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę f) opis wyposażenia i parametrów technicznych określonych w załączniku nr 1 SIWZ g) formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 SIWZ h) parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy - załącznik nr 3 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpsjonkowo.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=33.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Ul. Lipowa 9 11-042 Jonkowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Jonkowie,11-042 Jonkowo ul. Lipowa 9, budynek administracyjny , sekretariat w budynku administracyjnym ,w godz.7-15 tel. 089 512 91 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.