Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Poznań: Usługa codziennego sprzątania własnym sprzętem
i środkami powierzchni w obiektach UM w Poznaniu wg XII grup.
Numer ogłoszenia: 213572 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 854-60-00, fax (061) 852-04 -55, 8546146.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa codziennego sprzątania własnym sprzętem i środkami powierzchni w obiektach UM w Poznaniu wg XII grup..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa codziennego sprzątania własnym sprzętem i środkami powierzchni w obiektach UM w Poznaniu wg XII gr.: I Collegium Maius, ul. Fredry 10 - powierzchnia - 1844.90 m2 II.Collegium Wrzoska, ul. Dąbrowskiego 79 - powierzchnia - 3841.00 m2 III.Collegium Anatomicum, ul.Święcickiego 6 - powierzchnia - 2450.00 m2 IV.Przychodnia Medycyny Pracy,Biuro Rekrutacji ul. Przybyszewskiego 39-powierzchnia - 478.30 m2 V.Wydział Nauk o Zdrowiu, Stolarnia Centralna, ul. Marcelińska 42-powierzchnia 186.00 m2 VI.D.S. Wawrzynek, ul. Wawrzyniaka 23/25 - powierzchnia -996.91 m2 VII.Katedra i Zakład Toksykologii, ul. Dojazd 30 - powierzchnia 1525.60 m2 VIII.D.S. Hipokrates, ul. Wilczak 12 a,b,c - powierzchnia 1360.00 m2 IX.Biblioteka Główna, ul. Parkowa 2 - powierzchnia 1365.50 m2 X.Katedra Optometrii,Katedra Immunologii Klinicznej, ul. Rokietnicka 5D-powierzchnia 920.90 m2 XI.Obiekt UM przy ul. Wawrzyniaka 39 - powierzchnia 492.40 m2 XII.Collegium Stomatologicum, ul. Bukowska 70 - powierzchnia 1847.12 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp) 2) dołączyli Upoważnienie do podpisania oferty przez osobę/osoby figurujące w rejestrze (lub innym dokumencie, o czym mowa w pkt. 1) jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy Upoważnienie należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrach lub wpisie do ewidencji. Upoważnienie nie dotyczy osób wpisanych w rejestrze 3) Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp) 5)Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 pzp)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -(aktualny, tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów 2) Upoważnienie do podpisania oferty. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania. W sytuacji, gdy ofertę podpisuje jeden z podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć upoważnienie/pełnomocnictwo, które winno być podpisane przez wszystkie podmioty. 4) Oświadczenie W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie winno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie. 5) -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług z podaniem ich przedmiotu, wartości, datą wykonania oraz odbiorców (z kontaktowymi numerami telefonów i adresami, referencje) -wykaz posiadanego sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia ( maszyny i urządzenia, które zostaną użyte przez Wykonawcę przy wykonywaniu usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia - dla uwiarygodnienia należy załączyć dowody, faktury zakupów, gwarancje, wskazać rok produkcji, wykazać ilość posiadanego sprzętu) -wykaz środków (posiadających atesty) stosowanych do utrzymania czystości -oświadczenie, że oferowane środki do utrzymania czystości są bezpieczne dla ludzi i środowiska -wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz pracowników, którzy będą świadczyć usługi w poszczególnych obiektach (liczba zatrudnionych na etacie, umowie zlecenie). 6)Wykonawca zobowiązany jest przedstawić polisę na ubezpieczenie swojej działalności od odpowiedzialności cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Sposób wykonania usługi - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.ump.edu.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. Fredry 10 61-701 Poznań pok. 113,114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. Fredry 10 61-701 Poznań pok. 113,114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: jak w pkt.II.1.3).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt II.1.3).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Sposób wykonania usługi - 45
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.