eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławBezgotówkowy zakup paliw do samochodów służbowych użytkowanych w WFOŚiGW we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-08

Wrocław: Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów służbowych użytkowanych w WFOŚiGW we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 213547 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 333-09-30, 333 09 40, faks 71 332 37 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów służbowych użytkowanych w WFOŚiGW we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do samochodów służbowych użytkowanych w WFOŚiGW we Wrocławiu w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych o zasięgu krajowym wystawionych na numery rejestracyjne pojazdów zamawiającego. 2.Szacunkowe ilości paliw będące przedmiotem zamówienia w okresie realizacji umowy a)olej napędowy - 24 000 litrów b)benzyna bezołowiowa Pb 98 - 8.000 litrów 3.Określone w ust. 2 ilość paliw są wielkościami szacunkowymi; zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości bez konsekwencji w postaci jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. 4.Zamawiający dysponuje 6 samochodami osobowymi, które użytkowane są w siedzibie we Wrocławiu (3 pojazdy) oraz w Oddziałach w Jeleniej Górze (1 pojazd), Legnicy (1 pojazd) i Wałbrzychu (1 pojazd) 5.Zamawiający dokonywać będzie zakupów paliwa na stacjach paliw należących do wykonawcy na terenie całego kraju. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę. W szczególności wykonawca musi posiadać nie mniej niż 2 stacje paliw we Wrocławiu oraz minimum po 1 stacji paliw w miejscowościach: Jelenia Góra, Legnica i Wałbrzych. 6.Paliwo stanowiące przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. Nr 221, poz. 1441) oraz być zgodne z obowiązującymi normami. 7.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w tym także warunki rozliczeń i płatności określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 8.Wykonawca w terminie 10 dni od podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego przekaże zamawiającemu 6 kart paliwowych umożliwiających zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa na terenie całego kraju. 9.Karty paliwowe, o których mowa w ust. 8 służyć będą tylko i wyłącznie do zakupu paliw określonych w ust. 2. 10.Zasady wydawania i użytkowania kart paliwowych winny być uregulowane stosownym regulaminem, który po akceptacji zamawiającego pod względem zgodności jego treści z treścią SIWZ, stanowić będzie załącznik do umowy na realizację przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy składają wraz z ofertą kserokopię koncesji zezwalającej na obrót paliwami uzyskanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 89, poz. 625 ze zmianami);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodaki Wodnej we Wrocławiu ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodaki Wodnej we Wrocławiu ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.