eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówZakup bonów towarowych dla pracowników oraz emerytów placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Knurów finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Knurów: Zakup bonów towarowych dla pracowników oraz emerytów placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Knurów finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Numer ogłoszenia: 213522 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, fax 032 2352770.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup bonów towarowych dla pracowników oraz emerytów placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Knurów finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup bonów towarowych dla pracowników oświaty w Knurowie finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych. Ilość. Nominał 20.00 zł - 2000 szt. Nominał 50.00 zł - 6024 szt. Razem: 8 024 bonów stanowiących równowartość 341 200,00 zł

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 5.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Poręczenia oraz gwarancje powinny być ważne na okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie w Orzesko - Knurowskim Banku Spółdzielczym z siedzibą w Knurowie, ul. Kosmonautów 9A, 44-194 Knurów, konto nr 03 8454 0001 2007 0033 4668 0005. 5. Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium w pozostałych formach należy składać w kasie Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie Aleja Lipowa 12 (II piętro, pokój nr 301). Kasa jest czynna w poniedziałki i czwartki w godz. od 10.00 - 13.00. 8. Wadium w pozostałych formach uważa się za wniesione w terminie z chwilą złożenia w kasie Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wadium w tej formie będzie wniesione prawidłowo, jeżeli w kasie złożony zostanie oryginał poręczenia lub gwarancji..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania zostanie uznana za odrzuconą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) oświadczenie, że zapoznał się z warunkami SIWZ i projektu umowy. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) podpisany projekt umowy. 2.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę -Za zgodność z oryginałem. 3.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4.W przypadku braku jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem) Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U Nr 71 poz. 645).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 5
    • 2. Ilość sklepów wielkopowierzchniowych (obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży pow. 400 m2) realizujących bony na terenie województwa śląskiego - 40
    • 3. Ilość punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych, w tym sklepów, poza wymienionymi w kryterium 2 realizujących bony na terenie woj. śląskiego - 20
    • 4. Ilość zrealizowanych w okr. ost. 3 lat umów na dostawę bonów,o wartości nie mniejszej niż 50 % przedm.zam.,(podać datę, nazwę odbiorców i wartość zam) - 30
    • 5. Termin realizacji bonów w miesiącach (minimalny okres - 12 miesięcy od daty wystawienia) - 5

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=161&r=o

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów (pokój 314).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów (pokój 314).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pełne brzmienie kryterium nr 4 (brak miejsca na umieszczenie pełnej treści w sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert) - Ilość zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat umów na dostawę bonów towarowych, o wartości nie mniejszej niż 50 % przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.