Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Nowy Sącz: Wywóz nieczystości stałych (odpadów nie segregowanych) z obiektów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77.
Numer ogłoszenia: 213494 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437848, fax 018 4435358.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych (odpadów nie segregowanych) z obiektów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegających na wywozie nieczystości stałych (usuwaniu nie segregowanych odpadów komunalnych ) z pojemników zgodnie z poniższą specyfikacją : I. część : Miejsce podstawienia : Oddział ZUS w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77, rodzaj pojemnika :1100 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu : 2 razy w tygodniu tj. wtorki i piątki Miejsce podstawienia :Oddział ZUS w Nowym Sączu ul. Węgierska 11 rodzaj pojemnika :1100 l.ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu :2 razy w tygodniu tj.wtorki i piątki II. część : Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 48, rodzaj pojemnika :1100 l., ilość szt.: 1, częstotliwość wywozu : 2 razy w tygodniu tj.w poniedziałki i czwartki III. część : Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Gorlicach ul. Jagiełły 14 rodzaj pojemnika: 120 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu:co dwa tygodnie IV. część : Miejsce podstawienia:Inspektorat ZUS w Limanowej ul. Józefa Marka 21 rodzaj pojemnika:1100 l., ilość szt.:2, częstotliwość wywozu:jeden raz w tygodniu - w piątek V. część : Miejsce podstawienia :Inspektorat ZUS w Nowym Targu ul. Królowej Jadwigi 10, rodzaj pojemnika:1100 l., ilość szt. :1, częstotliwość wywozu:jeden raz w tygodniu - w piątek VI. część : Miejsce podstawienia :Biuro Terenowe ZUS w Zakopanem ul. Smrekowa 22, rodzaj pojemnika: 120 l.,ilość szt. : 2, częstotliwość wywozu: co dwa tygodnie W chwili zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą na wydzieloną VI część przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podstawić przy obiekcie BT w Zakopanem 2 pojemniki o pojemności 120 l. - w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163 z póżn. zm.) oraz posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będzie przedłożenie dokumentów i oświadczeń określonych w rozdziale Wymagane dokumenty i oświadczenia ofertowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : a)oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie wykonawcy do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)koncesji, zezwolenia lub licencji, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: O/ZUS w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz - pok. nr 132.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 11:00, miejsce: O/ZUS w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz - pok. nr 132.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obiekty Oddziału ZUS w Nowym Sączu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Oddział ZUS w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77 rodzaj pojemnika :1100 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu: 2 razy w tygodniu tj.wtorki i piątki Miejsce podstawienia : Oddział ZUS w Nowym Sączu ul.Węgierska 11 rodzaj pojemnika :1100 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu: 2 razy w tygodniu tj.wtorki i piątki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inspektorat ZUS w Bochni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 48 rodzaj pojemnika: 1100 l., ilość szt.:1, częstotliwość wywozu : 2 razy w tygodniu tj.w poniedziałki i czwartki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inspektorat ZUS w Gorlicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Gorlicach ul. Jagiełły 14, rodzaj pojemnika :120 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu : co dwa tygodnie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inspektorat ZUS w Limanowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Limanowej ul. Józefa Marka 21 rodzaj pojemnika : 1100 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu : jeden raz w tygodniu - w piątek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inspektorat ZUS w Nowym Targu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Nowym Targu ul. Królowej Jadwigi 10 rodzaj pojemnika:1100 l.,ilość szt.:1, częstotliwość wywozu :jeden raz w tygodniu - w piątek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Biuro Terenowe ZUS w Zakopanem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Biuro Terenowe ZUS w Zakopanem ul. Smrekowa 22, rodzaj pojemnika : 120 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu : co dwa tygodnie W chwili zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą na wydzieloną VI część przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podstawić przy obiekcie BT w Zakopanem 2 pojemniki o pojemności 120 l. - w miejsce wskazane przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Przebudowa układu komunikacyjnego od ulicy Tarnowskiej do drogi wewnętrznej przy ulicy Głowackiego - etap I oraz etap II
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec- Październik 2024"
- "Modernizacja - rozbudowa systemu PACS Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.