eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Wywóz nieczystości stałych (odpadów nie segregowanych) z obiektów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Nowy Sącz: Wywóz nieczystości stałych (odpadów nie segregowanych) z obiektów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77.
Numer ogłoszenia: 213494 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437848, fax 018 4435358.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych (odpadów nie segregowanych) z obiektów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegających na wywozie nieczystości stałych (usuwaniu nie segregowanych odpadów komunalnych ) z pojemników zgodnie z poniższą specyfikacją : I. część : Miejsce podstawienia : Oddział ZUS w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77, rodzaj pojemnika :1100 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu : 2 razy w tygodniu tj. wtorki i piątki Miejsce podstawienia :Oddział ZUS w Nowym Sączu ul. Węgierska 11 rodzaj pojemnika :1100 l.ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu :2 razy w tygodniu tj.wtorki i piątki II. część : Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 48, rodzaj pojemnika :1100 l., ilość szt.: 1, częstotliwość wywozu : 2 razy w tygodniu tj.w poniedziałki i czwartki III. część : Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Gorlicach ul. Jagiełły 14 rodzaj pojemnika: 120 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu:co dwa tygodnie IV. część : Miejsce podstawienia:Inspektorat ZUS w Limanowej ul. Józefa Marka 21 rodzaj pojemnika:1100 l., ilość szt.:2, częstotliwość wywozu:jeden raz w tygodniu - w piątek V. część : Miejsce podstawienia :Inspektorat ZUS w Nowym Targu ul. Królowej Jadwigi 10, rodzaj pojemnika:1100 l., ilość szt. :1, częstotliwość wywozu:jeden raz w tygodniu - w piątek VI. część : Miejsce podstawienia :Biuro Terenowe ZUS w Zakopanem ul. Smrekowa 22, rodzaj pojemnika: 120 l.,ilość szt. : 2, częstotliwość wywozu: co dwa tygodnie W chwili zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą na wydzieloną VI część przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podstawić przy obiekcie BT w Zakopanem 2 pojemniki o pojemności 120 l. - w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163 z póżn. zm.) oraz posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będzie przedłożenie dokumentów i oświadczeń określonych w rozdziale Wymagane dokumenty i oświadczenia ofertowe.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : a)oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie wykonawcy do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)koncesji, zezwolenia lub licencji, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: O/ZUS w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz - pok. nr 132.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 11:00, miejsce: O/ZUS w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz - pok. nr 132.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obiekty Oddziału ZUS w Nowym Sączu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Oddział ZUS w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77 rodzaj pojemnika :1100 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu: 2 razy w tygodniu tj.wtorki i piątki Miejsce podstawienia : Oddział ZUS w Nowym Sączu ul.Węgierska 11 rodzaj pojemnika :1100 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu: 2 razy w tygodniu tj.wtorki i piątki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inspektorat ZUS w Bochni.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 48 rodzaj pojemnika: 1100 l., ilość szt.:1, częstotliwość wywozu : 2 razy w tygodniu tj.w poniedziałki i czwartki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inspektorat ZUS w Gorlicach.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Gorlicach ul. Jagiełły 14, rodzaj pojemnika :120 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu : co dwa tygodnie.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inspektorat ZUS w Limanowej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Limanowej ul. Józefa Marka 21 rodzaj pojemnika : 1100 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu : jeden raz w tygodniu - w piątek.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inspektorat ZUS w Nowym Targu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Inspektorat ZUS w Nowym Targu ul. Królowej Jadwigi 10 rodzaj pojemnika:1100 l.,ilość szt.:1, częstotliwość wywozu :jeden raz w tygodniu - w piątek.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Biuro Terenowe ZUS w Zakopanem.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce podstawienia : Biuro Terenowe ZUS w Zakopanem ul. Smrekowa 22, rodzaj pojemnika : 120 l., ilość szt.: 2, częstotliwość wywozu : co dwa tygodnie W chwili zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą na wydzieloną VI część przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podstawić przy obiekcie BT w Zakopanem 2 pojemniki o pojemności 120 l. - w miejsce wskazane przez Zamawiającego..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.