Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Koszalin: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ
130 000 EURO NA DOSTAWĘ OPON, AKUMULATORÓW, NARZĘDZI, URZĄDZEŃ, PODNOŚNIKÓW SAMOCHODOWYCH, CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW ORAZ NA USŁUGĘ REGENERACJI POSZCZEGÓLNYCH PODZESPOŁÓW I CZĘŚCI W POJAZDACH.
POSTĘPOWANIE NR 3/P/CZS/2012
Numer ogłoszenia: 213472 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 130 000 EURO NA DOSTAWĘ OPON, AKUMULATORÓW, NARZĘDZI, URZĄDZEŃ, PODNOŚNIKÓW SAMOCHODOWYCH, CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW ORAZ NA USŁUGĘ REGENERACJI POSZCZEGÓLNYCH PODZESPOŁÓW I CZĘŚCI W POJAZDACH. POSTĘPOWANIE NR 3/P/CZS/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opon, akumulatorów, narzędzi, urządzeń, podnośników samochodowych, części samochodowych, materiałów i akcesoriów oraz na usługę regeneracji poszczególnych podzespołów i części w pojazdach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.60.00-1, 14.62.20.00-7, 14.71.00.00-1, 14.81.00.00-2, 19.51.10.00-1, 24.31.00.00-0, 31.15.30.00-3, 44.83.20.00-1, 44.64.34.00-4, 44.51.00.00-8, 43.13.23.00-0, 42.91.35.00-4, 42.91.33.00-2, 39.22.42.10-3, 38.90.00.00-4, 34.35.00.00-5, 34.32.62.00-0, 31.43.10.00-6, 31.52.13.00-7, 31.15.30.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do farb i rozpuszczalników należy dołączyć specyfikacje (certyfikaty)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do siwz) 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 10 do siwz); 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 11 do siwz); 4) Oświadczenie o korzystaniu z usług podwykonawców (załącznik nr 12 do siwz - tylko do zadania nr 7) 5) Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył dokument, lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.:aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy (Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1223
ul. 4-go MARCA 2
75-901 KOSZALIN
pok. 221 (Sztab).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 09:45, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1223 ul. 4-go MARCA 2 75-901 KOSZALIN Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna w godzinach 8.00 -10.00 lub pocztą..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OPONY I AKUMULATORY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opon i akumulatorów dla Jednostki Wojskowej 1223.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5, 31.43.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NARZĘDZIA, URZĄDZENIA I PODNOŚNIKI SAMOCHODOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi, urządzeń i podnośników samochodowych dla Jednostki Wojskowej 1223.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.62.00-0, 38.90.00.00-4, 19.00.00.00-6, 44.51.00.00-8, 43.13.23.00-0, 39.54.11.10-0, 44.61.34.00-4, 31.52.13.00-7, 31.22.48.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚCI SAMOCHODOWE STAR 266/200/244/1142.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części samochodowych STAR 266/200/244/1142 dla Jednostki Wojskowej 1223.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚCI SAMOCHODOWE STAR 660 / TARPAN / HONKER / LUBLIN /ZIŁ 131 / UAZ 469b / KRAZ 255b / TATRA 815 / TATRA 148 / BAZ / MERCEDES 290GD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części samochodowych STAR 660 / TARPAN / HONKER / LUBLIN /ZIŁ 131 / UAZ 469b / KRAZ 255b / TATRA 815 / TATRA 148 / BAZ / MERCEDES 290GD dla Jednostki Wojskowej 1223.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MATERIAŁY, AKCESORIA (FILTRY, DĘTKI, OPASKI).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów i akcesoriów (filtry, dętki, opaski) dla Jednostki Wojskowej 1223.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 42.51.43.10-8, 42.91.34.00-3, 42.91.33.00-2, 42.91.35.00-4, 31.53.10.00-7, 14.71.00.00-1, 24.31.00.00-0, 19.51.10.00-1, 14.81.00.00-2, 14.81.13.00-2, 14.62.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: FARBY, ROZPUSZCZALNIKI, PĘDZLE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb, rozpuszczalników oraz pędzli dla Jednostki Wojskowej 1223.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3, 44.83.20.00-1, 44.81.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: REGENERACJA POSZCZEGÓLNYCH PODZESPOŁÓW I CZĘŚCI W POJAZDACH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi regeneracji poszczególnych podzespołów i części w pojazdach dla Jednostki Wojskowej 1223.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Marża doliczona przez Wykonawcę do zakupionych przez siebie materiałów i części, które będą wykorzystane do napraw - 20
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
- "Świadczenie usług w zakresie koszenia i podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina.
- DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA OCHRONNEGO (4 ZADANIA).
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa naprawy pojazdów ciężarowych oraz naprawa części pojazdów.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników chemicznych, pipet automatycznych oraz materiałów zużywalnych
- DOSTAWA POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO WYPEŁNIONYCH MATERIAŁEM ZMIENNOFAZOWYM (PCM) DO MAGAZYNU CIEPŁA
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych i wózków widłowych dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, w podziale na trzy części
- Dostawa farb, rozpuszczalników i akcesoriów malarskich - zamówienie z podziałem na 2 części
- "Dostawa specjalistycznego sprzętu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie"
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.