Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-08
Toruń: Świadczenie usług serwisowych systemu AGFA IMPAX 6.x.
Numer ogłoszenia: 213471 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych systemu AGFA IMPAX 6.x..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych systemu
AGFA IMPAX 6.x.
1.1. Świadczenie usług serwisowych dla oprogramowania dotyczy:
- MEDICAL PRO SOFTWARE,
- VMWARE VIRTUAL CENTER nr seryjny 7208H-00R0E-H9FEJ-234NC,
- VMWARE ESX ENTERPRISE nr seryjny 6252E-Z8NDP-Y79LM-2DWWA,
- VMWARE ESX ENTERPRISE nr seryjny 6A50X-Z80F2-YG5LD-208J2,
- VMWARE ESX ENTERPRISE nr seryjny 6052R-ZA14K-YGWH-20WPH,
- VMWARE ESX ENTERPRISE nr seryjny 6002W-Z84FQ-Y79CM-2FWE9,
- OPROGRAMOWANIE DO ARCHIWIZACJI QSTAR nr seryjny 469001,
- OPROGRAMOWANIE AGFA IMPAX 6.x,
OPROGRAMOWANIE CD POWER PACS,
- AGFA ORTHOPEADIC TOOLS,
- ORTHOGON 1.0 + USB DONGLE,
- OPROGRAMOWANIE ROBOTA RIMAGE 2000i nr seryjny 10030013.
1.2. Świadczenie usług serwisowych dla sprzętu komputerowego na, którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x. dotyczy:
- STACJI ROBOCZEJ HP XW6600 nr seryjny CZC9032WK7,
- MONITORA DIAGNOSTYCZNEGO BARCO NIO 2MP 21cali nr seryjny 1890156380,
- MONITORA DIAGNOSTYCZNEGO BARCO NIO 2MP 21cali nr seryjny 1890156382,
- MONITORA OPISOWEGO HP LCD 19cali nr seryjny CNK8431W4P,
- CZUJNIKA KALIBRACYJNEGO BARCO nr seryjny 090225145,
- ZASILACZA AWARYJNEGO UPS 750VA PW 5115 nr seryjny GB361A0962,
- BIBLIOTEKI TAŚMOWEJ HP MSL 6030 nr seryjny 2U29040009,
- INFRASTRUKTURY (OBUDOWY) SERWERÓW KASETOWYCH (BLADE) HP C3000 nr seryjny CZC9030B5V,
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303H9,
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303HA,
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303H2,
- SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303GB,
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - INTL UPS nr seryjny MX18410847,
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - ERM UPS nr seryjny MX18361952,
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - INTL UPS nr seryjny MX18420289,
- ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - ERM UPS nr seryjny MX18361953,
- ROUTERA CISCO 871 nr seryjny FCZ124391Z9,
- SWITCHA LAN CISCO nr seryjny F0C1222T1MG,
- SWITCHA LAN CISCO nr seryjny F0C1222T1GJ,
- SWITCHA SAN BROCADE nr seryjny CN88427042,
- SWITCHA SAN BROCADE nr seryjny CN8848703P,
- MACIERZY DYSKOWEJ ZEWNĘTRZNEJ HP MSA2000 nr seryjny 3CL843C127,
- MACIERZY DYSKOWEJ ZEWNĘTRZNEJ HP MSA2000 nr seryjny 3CL849C599,
- DYSKU SAS 15K 450GB (12 SZT.),
- DYSKU SAS 15K 146GB (12 SZT.),
- SYSTEMU PRODUKCJI PŁYT Z BADANIAMI DLA PACJENTÓW RIMAGE 2000i nr seryjny 10019742,
- MONITORA LCD DELL 1cali nr seryjny 8A7-3WGS,
- KOMPUTERA STERUJĄCEGO DELL PRECISION 690 nr seryjny 75YNH3J,
- STATYWU FLFS,
- KRATKI FLFS,
- WINDY FLFS,
- KASET Z PŁYTĄ OBRAZOWĄ 35x43 CM TYPU MD 4.1. 3 szt.,
- SWITCHA TYP 3COM 4200G48Port nr seryjny YFCFA8MFA7200,
- KOMPUTERA STERUJĄCEGO HP Z200 nr seryjny CZC0448PNY,
- MONITORA EIZO FLEXSCAN S1902 nr seryjny 54136071,
- ROBOTA RIMAGE 2000i nr seryjny 10030013..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) W celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a/ oświadczenie, że Wykonawca posiada autoryzację producenta na świadczenie usług serwisowych systemu AGFA IMPAX 6.x .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych min. 2 usług serwisowych sprzętu medycznego o wartości min. 50.000,00zł brutto każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ oświadczenie, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do realizowania usług będących przedmiotem zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ; b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. *Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych należy złożyć w oryginale.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Ceny podane w o ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy a jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału. *Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Suraż i jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisu i naprawy urządzeń endoskopowych
- "Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego"
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
- Obsługa serwisowa w zakresie okresowych przeglądów technicznych i napraw mikroskopów - 4 części, DZPUCK.262.107.2024
- Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego
- Świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.