eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDOSTAWA WIDEOENDOSKOPU Sprawa nr 24/ZP/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Gdańsk: DOSTAWA WIDEOENDOSKOPU Sprawa nr 24/ZP/2008
Numer ogłoszenia: 213442 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Wojewódzki , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077545, 058 3077388, fax. 058 3077325.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WIDEOENDOSKOPU Sprawa nr 24/ZP/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnego, fabrycznie nowego 1 kpl. wideoendoskopu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do Specyfikacji. Urządzenie powinno umożliwić swym działaniem penetrację przestrzeni zamkniętych (kontenery, skrzynie ładunkowe, skrytki - również z materiałami płynnymi oraz sypkimi) przez pojedynczego użytkownika. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia nowy, kompletny, wolny od wad wraz z dokumentacją techniczną, kartą gwarancyjną, opisem ukompletowania oraz instrukcją obsługi i konserwacji sprzętu objętego zamówieniem w języku polskim, zawierającą zasadę działania, budowę oraz przyczyny i zasady usuwania najczęściej występujących usterek. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklaracje zgodności i oznakowanie CE, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. Nr 155, poz. 1089), które należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu w dniu podpisania protokołu odbioru. Przedmiot zamówienia musi być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją na całe urządzenie, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zapewnia wykonawca. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w języku polskim dla 8 funkcjonariuszy Morskiego Oddziału Straży Granicznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do Specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.40.00.00 - Przyrządy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych wyżej poprzez analizę treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 Ustawy oraz poniższych dokumentów, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zgodnie z art. 44 Ustawy Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 3 do Specyfikacji. Oświadczenie to musi być przedstawione w formie oryginału. 2. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morski Oddział Straży Granicznej ul. Oliwska 35, 80-917 Gdańsk 17 chor. SG Agnieszka Hildebrand-Kiełpikowska - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, tel. (058) 524-20-34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Morskiego Oddziału Straży Granicznej 80-917 Gdańsk 17 ul. Oliwska 35, kancelaria - II piętro, pok. 218..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.