To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Zakopane: Sukcesywne dostawy wody mineralnej do COS OPO Zakopane
Numer ogłoszenia: 21342 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361025 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2012274, faks 18 2014906.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wody mineralnej do COS OPO Zakopane.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dowóz artykułów na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do internatu Imperial zlokalizowanego w Zakopanem przy ul. O. Balzera 1, sukcesywnie - zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał faksem na numer wykonawcy lub telefonicznie najpóźniej do godziny 16.00 dnia poprzedzającego datę dostawy. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 08.00 w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Zamawiający ustala że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami Dobrej praktyki higienicznej, dotyczy głownie; - stanu higienicznego samochodu - higieny osobistej kierowcy - daty przydatności do spożycia - temperatury przewozu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00 - Wody mineralne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. BRUTAL SP. J. , Stanisław Karp Andrzej Skupień, ul. Skibówki 4c, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52430,00
Oferta z najniższą ceną: 52430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54870,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne KAMPER-PARK
- Zakup 3023 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie cz. III
- Zakup sprzętu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2025-2026
- Zakup sprzętu do pasywnego i optycznego monitoringu głuszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przypraw, sosów i wody butelkowanej do zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.(2)
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH, PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ WODY
- Sukcesywne dostawy soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- 162/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej na okres 12 m-cy
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





