eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźwykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Łódź: wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew
Numer ogłoszenia: 213418 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, fax 042 6162273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie cięć pielęgnacyjnych 505 szt drzew rosnących przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Poddębice. - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie cięć pielęgnacyjnych 505 szt. drzew rosnących przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Poddębice poprzez: - wykonanie cięć pielęgnacyjnych polegające na wycięciu suchych konarów oraz zmniejszeniu o 1/3 objętości korony, do wysokości zapewniającej skrajnię pionową i poziomą ( należy podciąć minimum 3 najniższe poziomy konarów) - wycięcie gałęzi zasłaniających znaki drogowe oraz widoczność na łukach biorąc pod uwagę aby w tej samej grupie gatunkowej i wiekowej drzew konary usuwać do tej samej wysokości licząc od poziomu terenu, jednocześnie pamiętając o zrównoważeniu masy konarów z każdej strony drzewa - wycięcie odrostów przy tych drzewach, - uprzątniecie gałęzi z pasa drogowego, - zabezpieczenie środkami do zabezpieczania powierzchni ran typu Funaben 3, Lackbalsam lub równoważnymi ( środek do zabezpieczania ran Wykonawca zgłosi nadzorowi przed wykonaniem robót, ujawni jego nazwę handlową, względnie przedstawi atest dopuszczający do stosowania - oznakowanie robót zgodnie z projektem organizacji ruchu przekazanym przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zadania wymienionego w pkt. 5.1. instrukcji dla wykonawców ( pilarka spalinowa - min. 3 szt. , podnośnik samochodowy - min 1 szt , samochody ciężarowe o ładowności powyżej 5 t. - 2 szt. , - Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. - Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 2 zadania w zakresie cięc pielęgnacyjnych z udokumentowaniem , że usługi zostały wykonane należycie. - Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. - Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. - Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać , że ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę pracowników niezbędną do należytego wykonania zadania z udokumentowaniem tych uprawnień - Ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawca musi wykazać , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej Ocena wg zasady spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. instrukcji dla wykonawców. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. instrukcji dla wykonawców. - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. instrukcji dla wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Wykaz zatrudnionych pracowników na formularzu 3.4 instrukcji dla wykonawców. z udokumentowaniem uprawnień - Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2 instrukcji dla wykonawców , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.3.instrukcji dla wykonawców, Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonych w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty, o których mowa w ppkt. a) i b) oraz wymienione w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 8.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. instrukcji dla wykonawców winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Poddębicach ul. Mickiewicza 32, w sekretariacie pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Poddębicach ul. Mickiewicza 32, w sali konferenecyjnej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.