eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup i dostawa części do stołu ortopedycznego ORTHOSTAR II typ 1425 firmy MAQUET.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Kielce: Zakup i dostawa części do stołu ortopedycznego ORTHOSTAR II typ 1425 firmy MAQUET.
Numer ogłoszenia: 213418 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax. (041) 361 58 17.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.chok.kielce.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa części do stołu ortopedycznego ORTHOSTAR II typ 1425 firmy MAQUET..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa części do stołu ortopedycznego ORTHOSTAR II typ 1425 nr fabryczny 00636 firmy MAQUET szczegółowo określono w załączniku Nr1-pakiet nr1 do specyfikacji. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz.U. Nr 93 poz. 896 z póżn.zm. Okres gwarancji zgodnie z kartą gwarancyjną producenta. Instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna. Dostawa realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniona i podpisana oferta według formularza stanowiącego załącznik nr1 do specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. Oświadczenie z mocy art.36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców. Oświadczenie w trybie art.44 ustawy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy zostały wykonane należycie. Informacje banku lub SKOK w których Wykonawca posiada rachunek. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz.605). Oferta będąca oświadczeniem woli Wykonawcy. Przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1-pakiet nr1 do SIWZ. Dokument potwierdzający że przedmiot zamówienia jest zgodny z obowiązującymi przepisami, posiada znak bezpieczeństwa. Aktualny katalog w języku polskim. Pełnomocnictwo do podpisania oferty-jeżeli dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Kielcach, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.