Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Opole: Konserwacja rowu w Rzędziwojowicach -
( oznaczenie postepowania : GDDKiA-O/Op-R-2/64-418/29/08 )
Numer ogłoszenia: 213309 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowu w Rzędziwojowicach - ( oznaczenie postepowania : GDDKiA-O/Op-R-2/64-418/29/08 ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rowu w Rzędziwojowicach , która obejmuje między innymi : - usunięcie drzew i krzewów oraz karczowanie pni, - rozebranie istniejących przepustów wraz ze ściankami czołowymi i wykonanie nowych przepustów oraz wlotów i wylotów przepustów, - rozbiórkę istniejącej konstrukcji warstw nawierzchni (warstwa odsączająca z piasku, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego), - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża i wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni, - przeprowadzenie konserwacji rowów obejmujące roboty przygotowawcze, roboty ziemne oraz roboty związane z wykonaniem następujących typów ubezpieczeń : - ubezpieczenia liniowe z płyt ażurowych , - ubezpieczenia wlotów/ wylotów przepustów, - obsiew skarp powyżej ubezpieczeń, - ułożenie płotków z kiszek faszynowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 13.000 zł ( trzynaście tysięcy 00/100 złotych )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2.1.1. posiadać przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł ; 2.1.2. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł ; 2.1.3. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość co2.4.najmniej 500.000 zł ; 2.2. dysponować osobą na stanowisko Kierownika Budowy : - z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej o specjalizacji obiekty budowlane melioracji wodnych lub ważnymi uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami melioracyjnymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , - należącą do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa , - posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie przy robotach melioracyjnych liczone od daty uzyskania uprawnień oraz - legitymującą się pracą na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót dla co najmniej jednego zadania polegającego na konserwacji , remoncie lub budowie rowów melioracyjnych o dł. min. 600 m ; 2.3. dysponować co najmniej niżej wymienionymi jednostkami sprzętowo-transportowymi : - koparko spycharka - 1 szt., - samochód wywrotka - 2 szt., 2.4. wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał co najmniej dwa zadania polegające na konserwacji , remoncie lub budowie rowów melioracyjnych o długości 600 m ( w ramach każdego z zadań ) . Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków, na zasadzie spełnia / nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawio-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.Część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy ; w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające przychody za okres jak wyżej ,potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert ; 2.3.Polisa , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4.Informacja o osobie , na stanowisko kierownika robót , zawierająca dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanej osoby , potwierdzające spełnienie warunku w zakresie ,,potencjału kadrowego,, . Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych stosownych uprawnień i aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ; 2.5. Informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy , wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie ,,potencjału sprzętowego,, ; 2.6. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie ,,doświadczenia,, . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania , zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/zamowienia_publiczne oraz www.gddkia.uxnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego : GDDKiA O/Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307 , 308 ( Wydział zamówień publicznych ) .
Specyfikacja odpłatna - 25 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 09:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 101 ( sekretariat - I piętro )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/6/TP/2025] Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja rowu granicznego Rumia-Reda - zamiana rowu na koryto z elementów typu "L" na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Kosynierów w Rumi".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi leśnej nr 04-21-0022 oraz remontu drogi leśnej nr 04-21-0048/1 w leśnictwie Przyjemek
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1216O przy ul. Dworcowej
- "Konserwacja urządzeń melioracji wodnych na gruntach komunalnych na terenie Gminy Czernichów"
- Remont drogi gminnej nr 617 074S Łączyna - Skała oraz drogi gminnej nr 617 075S Mlaskawka we wsi Istebna
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





