Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Warszawa: Usługi związane z bieżącym utrzymaniem w sprawności technicznej, zasobów komunalnych administrowanych przez ZGN Nr 2 oraz lokali komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji ZGN Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, w zakresie branży ogólnobudowlanej - roboty: stolarskie, ślusarskie, szklarskie
Numer ogłoszenia: 213265 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy , ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, fax. 022 6758616.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa m.st. Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z bieżącym utrzymaniem w sprawności technicznej, zasobów komunalnych administrowanych przez ZGN Nr 2 oraz lokali komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji ZGN Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, w zakresie branży ogólnobudowlanej - roboty: stolarskie, ślusarskie, szklarskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z bieżącym utrzymaniem w sprawności technicznej, zasobów komunalnych administrowanych przez ZGN Nr 2 oraz lokali komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji ZGN Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, w zakresie branży ogólnobudowlanej - roboty: stolarskie, ślusarskie, szklarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 93.95.00.00 - Usługi ślusarskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.50.00 - Usługi ślusarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej jedną usługę - prace polegające na wykonywaniu bieżących usług remontowych w branży ogólnobudowlanej (roboty stolarskie, ślusarskie, szklarskie) w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. dla każdej usługi. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty i podać wartości wykonanych usług, ich przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac). 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, tzn. minimum 5 osób Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. Wykaz personelu należy złożyć na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę, posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia przez Wykonawcę dotyczącego zatrudnionego kierownika prac. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac. 4. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace na czas minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego tych prac. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonywanych prac. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie przez Wykonawcę oferowanego okresu gwarancji w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 5. zobowiążą się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wymaganym oraz świadczenia gotowości niezwłocznego wykonywania usług w tym stawienia się na miejscu awarii przed upływem jednej godziny od czasu powiadomienia o awarii. 6.akceptują bez zastrzeżeń warunki umowy podane w załączonym projekcie umowy; 7. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę zobowiązania. 8. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia oraz wypełnienie i podpisanie zobowiązania zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym /załącznik nr 5/ do wzoru formularza oferty - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do oferty. 2. wykaz usług, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 3. wykaz personelu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji na załączniku nr 3 wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, 4. oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (Wykonawca lub osoba zatrudniona przez Wykonawcę), posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Do oferty należy złożyć również kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: uprawnień osoby, która będzie kierownikiem i zaświadczenie o jej wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - 5. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000,00 złotych polskich. W przypadku polis opłacanych w USD lub EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich 7 - dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wypełnienia formularza - zobowiązania - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 6. zobowiązanie, że Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 7. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie wykaz budynków, który stanowi załącznik nr 2 i 2a specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ważne na dzień upływu terminu składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert). 11. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 12. oryginał pełnomocnictwa jeżeli ofertę będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 13. oryginał pełnomocnictwa jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 14. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie usług wykazanych przez Wykonawcę np. referencje lub protokół bezusterkowego odbioru końcowego, 15. PARAFOWANE NA KAŻDEJ STRONIE, ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY-.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - czas reakcji na awarię - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn2targowek.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. Nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 Sekretariat pok. Nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Roboty utrzymaniowe w obrębie stopnia w km 8+620 rzeki Białej w m. Bielsko - Biała
- Wykonanie remontu konserwatorskiego murków oporowych wraz z elementami małej architektury (dwie rzeźby niedźwiedzi) na Rynku Nowego Miasta w Warszawie.
- Ubezpieczenie Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o. o. BZK 29 05 2025
- Dostosowanie pomieszczenia w celu utworzenia "Strefy Smaku" w Wojskowym Instytucie Medycznym - Państwowym Instytucie Badawczym
- Dostawa wody mineralnej
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej lekarza do Klinicznego Oddziału chorób wewnętrznych i endokrynologii w Szpitalu Wolskim Sp.zo.o. - II
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
- Wykonanie remontów dachów w obiektach UJK w Kielcach
- "Modernizacja obiektów szkolnych - rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku CKZiU wraz z wyposażeniem" 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 25.
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa wiaty wolnostojącej służącej edukacji leśnej w Starościnie
- "Remont Szkoły Podstawowej im. Andrzeja Mielęckiego w Koźminku - etap I"
więcej: Roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.