eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołańczPRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W LĘGNISZEWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Gołańcz: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W LĘGNISZEWIE
Numer ogłoszenia: 213262 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz , ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, fax. (067) 261 59 11.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.golancz.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W LĘGNISZEWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Lęgniszewo od Km 0+145 do Km 0+918 na działkach nr 60, 55, 25. Realizacja zadania podzielona jest na dwa etapy: I etap - OD KM 0+145 DO KM 0+500 -termin wykonania do 14 listopad 2008 roku II etap - OD KM 0+500 DO KM 0+918 -termin wykonania do 17 kwietnia 2009 roku Opis stanu istniejącego. Droga gminna stanowi połączenie wsi Lęgniszewo z drogą wojewódzką nr 241 i dalej z Gminą i Powiatem. Przy drodze usytuowane są gospodarstwa rolne. W istniejącym stanie na odcinku od KM 0+000 do KM 0+145 posiada nawierzchnię bitumiczną. Od KM 0+145 do KM 0+805 nawierzchnię brukową. Natomiast od KM 0+805 do KM 0+918 nawierzchnią tłuczniową. Nawierzchnia brukowcowi jest bardzo nierówna i stanowi utrudnienie dla ruchu. Pobocza nieregularne, częściowo zaniżone lub zawyżone. Piesi poruszają się blisko krawędzi nawierzchni i wchodzą w istniejącą skrajnie drogową. Zjazdy gospodarcze gruntowe. Stan projektowy. 1. Szerokość nawierzchni: 3,00 m. 2. Spadki podłużne nawiązują do istniejących i spełniają wytyczne projektowania. 3. Odwodnienie: powierzchniowo po terenie do przydrożnych rowów oraz rowu zbiorczego w KM 0+125 4. Konstrukcja nawierzchni: Konstrukcję nawierzchni projektuje się dla ruchu KR-1 tj. lekkiego. Odcinek od KM 0+145 do KM 0+805 -W-twa ścieralna z mieszanki min.-bit. gr. 5 cm. -Wyrównanie zapadnięć i załamań -Istniejąca podbudowa z bruku gr. 18 cm. -Odcinek od KM 0+805 do KM 0+918 -W-twa ścieralna z mieszanki min.-bit. gr. 5 cm. -W-twa wyrównawcza z mieszanki min.-bit. gr. 3 cm. -W-twa górna podbudowy (wyrównanie podbudowy) o śr. Gr. 8 cm z tłucznia 0/31,5 -Istniejąca podbudowa tłuczniowa o zmiennej gr. Od 10cm do 15 cm -Mijanka szer. 5,00 m i dł. 30 m, skosy 1:10 -W-twa ścieralna z mieszanki min.-bit. gr. 5 cm. -Bruk szer. 3 m -Dwustronne poszerzenie po 1,0 m z podbudową gr. 15 cm i w-twą klinującą śr. 75Mg/m2 5. Pobocza. Zaprojektowano pobocza o szerokości 0,75 m i spadku 5%, umocnione tłuczniem 0-31,5 i gr. śr. 3 cm. 6. Organizacja robót. Na czas robót oznakowanie zgodne z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. 7. Oznakowanie stałe. Oznakowanie zgodne z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. 8. Urządzenia obce. Nie kolidują z planowanymi robotami liniowymi. 9. Roboty w obrębie urządzeń obcych należy prowadzić zgodnie z przepisami BHP. 10. Roboty należy wykonać zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. UWAGA! -Pobocza należy wykonać sposobem gospodarczym o śr. gr. 3cm na pow. 1437 m2 tj. 104 Mg -Drzewa przeznaczone do wycinki należy wyciąć sposobem gospodarczym po uzyskaniu decyzji zezwalającej -Roboty wyżej wymienione należy wykonać przestrzegając przepisów BHP ETAP I OD KM 0+145 DO KM 0+500 1. Odtworzenie osi drogi od KM 0+145 do KM 0+500, 0,355 KM 2. Wyrównanie nierówności i zapadnięć mieszanką min.-bit. 30 Mg 3. Wykonanie koryta na poszerzeniu (mijanka) gł. 15m 4. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 5. W-twa wiążąca z mieszanki min.-bit. na poszerzeniach 6. Oczyszczenie mechaniczne istniejącej podbudowy 7. Skropienie istniejącej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 8. Ułożenie w-wy ścieralnej mieszanką min.-bit. w ilości 125 Mg/m ETAP II OD KM 0+500 DO KM 0+918 oraz rozjazd w KM 0+620 (40x3+30) oraz zjazd w KM 0+835 (60 m2) 1. Odtworzenie osi drogi 418 + 40 +10 = 468 m 0,468 km 2. Wyrównanie nierówności i zapadnięć mieszanką min.-bit. 40 Mg 3. Plantowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej od KM 0+805 do KM 0+918 4. Wykonanie podbudowy na całej szer. Gr. śr. 8 cm z tłucznia kamiennego 0/31,5 5. Wykonanie w-wy wiążącej z mieszanki min.-bit. gr. 3 cm na podbudowie tłuczniowej 6. Oczyszczenie istniejącej podbudowy (368x3,00) + 60 + 30 1494 m2 7. Skropienie istn. podbudowy emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,5 kg/m2 8. Ułożenie w-wy ścieralnej z mieszanki min.-bit. w ilości 125 kg/m2 (5cm).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Udzielą na wykonane roboty i zamontowane materiały 36 miesięcznego okresu gwarancji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez (załącznik nr 1). a.2) Formularz cenowy - kosztorys ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 2). a.3) Oświadczenie o spełnienie warunków przetargu wypełnione i podpisane przez wykonawcę (załącznik nr 3) a.4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wypełnione i podpisane przez wykonawcę (załącznik nr 4). a.5) Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane materiały, a.6) Oświadczenie o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: d.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, ul. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, ul. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz pokój nr 12 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.