Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Mielec: REMONT POMIESZCZEŃ: SALI KOFERENCYJNEJ, SEKRETARIATU, POKOJU DYREKTORA I SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH PRZY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 7 W MIELCU
Numer ogłoszenia: 213176 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Centrum Kultury, Al. Niepodległości 7, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5837141, fax 017 5862665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ: SALI KOFERENCYJNEJ, SEKRETARIATU, POKOJU DYREKTORA I SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH PRZY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 7 W MIELCU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonanie remontu pomieszczeń: sali konferencyjnej, sekretariatu, pokoju dyrektora i schodów zewnętrznych przy Al. Niepodległości 7 w Mielcu. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dodatku nr 5 do SIWZ zwane przedmiarem robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki: 1) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3) Na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimum 36 miesięcznego okresu rękojmi i gwarancji lecz nie dłuższego niż 60 miesięcy. 4) Zrealizował jako główny wykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem tj. roboty budowlane na obiektach użyteczności publicznej i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 5) Zawrze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych we wzorze umowy. 6) Podstawą do wyceny wszelkich robót dodatkowych jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą stawki i ceny czynników produkcji (robocizny, materiałów i pracy sprzętu) oraz wskaźnik narzutu kosztów pośrednich i zysku kalkulacyjnego określone przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. 7) Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia innej osobie (podwykonawcy) tylko za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie po przedstawieniu przez Wykonawcę cesji wierzytelności przysługującej Podwykonawcy dokonanej pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcą oraz projektu umowy z Podwykonawcą. 2.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 1 do SIWZ) oraz dołączy do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przetargu (dokument ten stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty, wzór dokumentu jest dodatkiem nr 2 do SIWZ). 2) Oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (dokument ten stanowić będzie załącznik nr 2 do oferty). 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca (dokument ten stanowić będzie załącznik nr 3 do oferty). 4) Wypełniony i podpisany formularz umowy (dokument ten stanowić będzie załącznik nr 4 do oferty, wzór dokumentu jest dodatkiem nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,95
- 2. Gwarancja - 0,05
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kultura.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowe Centrum Kultury, Al. Niepodległości 7, 39-300 Mielec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu, Al. Niepodległości 7, 39-300 Mielec w pokoju nr 15 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Realizacja bonów żywnościowych
- Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Agencji Rozwoju regionalnego MARR S.A. w Mielcu
- Zakup, dostawa i montaż czterech fabrycznie nowych stacjonarnych stacji ładowania (plug-in) wraz z niezbędnym systemem do monitorowania, zarządzania i nadzorowania infrastruktury ładowania
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kablowej sieci elektroenergetycznej 15kv, kontenerowej stacji transformatorowej 15kV/0,4kV , kablowej sieci elektroenergetycznej 0,4kV (...), wiaty z instalacją fotowoltaiczną (...) - post.nr 2
- Termomodernizacja budynku Oficyny Pałacowej Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
- Budowa 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 56/35, 56/7, 56/8, 56/9, 56/10, 56/12,56/13, 56/14 w msc. Wielmoża
- Remont (modernizacja) placu oraz schodów przy budynku remizy OSP w Bukowskiej Woli
- Przebudowa, nadbudowa 24 domków całorocznego zakwaterowania turystycznego (domki wypoczynkowe) w formule zaprojektuj i wybuduj dla PAN DPT w Wierzbie
- Wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych w celu utworzenia Oddziału Geriatrycznego w SPZZOZ Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





