eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekRoboty remontowo-budowlane polegające na wymianie wykładzin podłogowych w Placówce Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku ul. Barska 6.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Włocławek: Roboty remontowo-budowlane polegające na wymianie wykładzin podłogowych w Placówce Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku ul. Barska 6.
Numer ogłoszenia: 213102 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa we Włocławku , ul. Barska 6, 87-806 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2333278, fax. 054 2305426.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.krus.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane polegające na wymianie wykładzin podłogowych w Placówce Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku ul. Barska 6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane polegające na wymianie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych w Placówce Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku przy ulicy Barskiej 6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) złożą ofertę zgodnie z wymogami SIWZ wraz z załącznikami oraz dokumentami opisanymi w SIWZ, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, d) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od daty publikacji ogłoszenia zamówieniu) wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoją wartością i rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustalają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu Umowy w sprawie zamówienia. Warunki określone w pkt b-d muszą być spełnione przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy, b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp - dotyczy podmiotów zbiorowych, e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, g) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. Złożenie pełnomocnictwa w niewłaściowej formie spowoduje odrzucenie oferty, h) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu) robót (nie mniej niż 2 roboty) odpowiadających swoją wartością i rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych przez Wykonawców informacji, i) wzór umowy parafowany przez Wykonawcę, j) próbki wykładziny proponowanej przez Wykonawcę o wymiarach 10 x 10 cm wraz z parametrami technicznymi wyrobu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - najdłuższy okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa we Włocławku, ul. Barska 6, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa we Włocławku, ul. Barska 6, 87-800 Włocławek pok. 42.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.