eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa drogi krajowej nr 79 na odcinku od km 55+520 do km 57+530 w miejscowości Magnuszew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Warszawa: Rozbudowa drogi krajowej nr 79 na odcinku od km 55+520 do km 57+530 w miejscowości Magnuszew
Numer ogłoszenia: 213089 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, fax. 022 8190412, 022 3231117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi krajowej nr 79 na odcinku od km 55+520 do km 57+530 w miejscowości Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa drogi krajowej nr 79 na odcinku od km 55+520 do km 57+530 w miejscowości Magnuszew.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - 90 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: I. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać obrót w ostatnim roku obrotowym, określony na podstawie Rachunku zysków i strat suma pozycji Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + Pozostałe przychody operacyjne + Przychody finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty - w wysokości min. 6 000 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie I spełniają łącznie. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiajacego będą przeliczane: dla Przychodu wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego. II. Potencjał kadrowy: Składając ofertę Wykonawca musi miec do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadajacy wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia kazdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane minimalne wymagania: 1. Stanowisko: Kierownik budowy; wymagane uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej *); wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 2 zadania z zakresu rozbudowy, budowy lub przebudowy gróg klasy min. G, obejmujace wykonanie nawierzchni bitumicznych jako Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych. 2. Stanowisko: Kierownik robót drogowych; wymagane uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej *); wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 1 zadanie z zakresu rozbudowy, budowy lub przebudowy gróg klasy min. G, obejmujace wykonanie nawierzchni bitumicznych jako Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych. 3. Stanowisko: Kierownik robót telekomunikacyjnych; wymagane uprawnienia: do kierownia robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej *); wymagane doswiadczenie zawodowe: minimum 1 zadanie obejmujące budowę lub przebudowę sieci telekomunikacyjnych jako Kierownik robót lub Kierownik budowy. 4. Stanowisko: Kierownik robót elektroenergetycznych; wymagane uprawnienia; do kierownia robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych/elektroenergetycznych *); wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 1 zadanie obejmujące budowę lub przebudowę sieci elektroenergetycznych jako Kierownik robót lub Kierownik budowy. 5. Stanowisko: Kierownik robót wodno-kanalizacyjnych; wymagane uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych *); wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 1 zadanie obejmujące budowę lub przebudowę sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych jako Kierownik robót lub Kierownik budowy. *) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy oraz Kierownicy robót powinni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie II spełniają łącznie, III. Potencjał techniczny: Wykonawca powinien dysponować sprzętem zapewniajacym wykonanie robót zgodnie z SST, a do oferty wykaże dysponowanie sprzętem wymienionym ponizej: 1. równiarka lub spycharka uniwersalna; minimalna wymagana liczba jednostek: 1; 2. walec ogumiony ciężki; minimalna wymagana liczba jednostek: 1; 3. walec stalowy gładki średni i cieżki; minimalna wymagana liczba jednostek: 2 (1+1); 4. wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o parametrach technicznych zgodnych z SST, o wydajności min. 100t/h; minimalna wymagana liczba jednostek: 1; 5. układarka do mieszanki mineralno-bitumicznej elektronicznie sterowana o wydajności min. 100 t/h; minimalna wymagana liczba jednostek: 1; 6. szczotka mechaniczna; minimalna wymagana liczba jednostek: 1; 7. skrapiarka do bitumu; minimalna wymagana liczba jednostek: 1; 8. walec wibracyjny mały lub zagęszczarka wibracyjna; minimalna wymagana liczba jednostek: 1; Wykonawca moze także wymienic alternatywny, porównywalny technicznie sprzet proponowany przez siebie dla danych prac dołączajac uzasadnienie swoich propozycji. Dopuszcza sie zakup mieszanki mineralno-bitumicznej pod warunkiem, ze zostanie wyprodukowana w wytwórni wskazanej w ofercie , która będzie spełniała wszelkie wymagania określone w SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, jeżeli planuje ustawienie i uruchomienie wytwórni mas bitumicznych na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, przed podpisaniem umowy przedłoży do wglądu dokument potwierdzający dysponowanie gruntem na którym wytwórnia ma być ustawiona, pozytywną opinię ochrony środowiska w zakresie instalacji wytwórni, pozytywna opinię właściwego zakładu energetycznego w zakresie podłączenia wytwórni o wymaganej mocy do sieci energetycznej. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych postanowieniami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego w Warszawie przy ul. Korkowej 163, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie III spełniają łącznie. IV. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował (zakończył) 2 zadania obejmujące wykonanie rozbudowy, przebudowy lub budowy dróg klasy min. G, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego lub mieszanki SMA. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie IV spełniają łącznie. V. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie V..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 Oświadczenie. 3. Część sprawozdania finansowego: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej Rachunku zysków i strat albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 5. Wykaz urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3. Instrukcji dla Wykonawców. 6. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.4. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, w cenie 40,00 waluta PLN, pokój nr 713 p. VII.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, pokój nr 713 p. VII.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.