eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówDostawa myjni automatycznej do Szpitala Powiatowego w Mikołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Mikołów: Dostawa myjni automatycznej do Szpitala Powiatowego w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 213022 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmikolow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa myjni automatycznej do Szpitala Powiatowego w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa jednostanowiskowej myjni automatycznej zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - montaż i uruchomienie - jednorazowe przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu oraz - jednorazowa dostawa środków myjących i dezynfekujących do stosowania w zaproponowanej myjni zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Dostarczone środki muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej (wynikające z zapisów ustawy o wyrobach medycznych: deklarację zgodności, certyfikat CE, wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy) i termin ważności nie krótszy niż rok od daty dostawy. Do pierwszej dostawy dołączone zostaną aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych. Sprzęt musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej wynikające z zapisów ustawy o wyrobach medycznych: deklarację zgodności, certyfikat CE, wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy Wraz z dostawą sprzętu dostarczona zostanie instrukcja obsługi w języku polskim w dwóch egzemplarzach, dokumenty potwierdzające udzieloną gwarancję, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, paszport urządzenia technicznego 2. Miejscem dostawy jest Pracownia Endoskopowa w Szpitalu Powiatowym w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 4. Wykonawca dostarczy sprzęt i środki na własny koszt i ryzyko 3. Warunki gwarancji myjni: - co najmniej 24 miesiące gwarancji producenta licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - co najmniej 24 miesięczny bezpłatny serwis gwarancyjny - w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy techniczne wraz z wpisem do paszportu w okresach wymaganych przez producenta sprzętu - serwis przeprowadzany będzie przez autoryzowanego przedstawiciela producenta sprzętu - czas przyjazdu przedstawicieli serwisu na zgłoszenie usterki - nie dłuższy niż 72 godziny od przyjęcia zgłoszenia - czas usunięcia awarii - nie dłuższy niż 3 dni robocze liczone od przybycia przedstawicieli serwisu, w przypadku braku możliwości dokonania naprawy u Zamawiającego, wszelkie koszty np. transport pozostają po stronie Wykonawcy, dodatkowo Wykonawca zapewnia sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż naprawiany - w przypadku wystąpienia 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, bądź podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie w momencie 4 awarii do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad - Wykonawca zapewnia dostęp do części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat od daty uruchomienia sprzętu - Wykonawca zapewnia serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 8 lat od daty zakończenia okresu gwarancji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki : 1. spełniają wymagania zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy 2. posiadają uprawnienia do wykonania dostawy będącej przedmiotem zamówienia 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. każda dostawa obejmuje co najmniej jedną myjnię automatyczną wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu. Dostawy te muszą być potwierdzone dokumentami (referencje, protokoły odbioru), że zamówienie zostało wykonane należycie 4. dostarczą środki i sprzęt posiadający dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej tj. deklarację zgodności, certyfikat CE, wpisany/zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych - jeżeli dotyczy Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. V SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty 2. Parametry graniczne myjni automatycznej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 3. Uzupełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. każda dostawa obejmuje co najmniej jedną myjnię automatyczną wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu- zgodnie z załącznikiem nr 3 f) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt. V 3 f) zostały należycie wykonane (referencje, protokoły odbioru) g) dla myjni automatycznej (jeżeli dotyczy) - deklaracja zgodności, certyfikat CE, zgłoszenie /wpis do rejestru wyrobów medycznych bądź oświadczenie, iż aparat nie podlega wpisowi do rejestru, h) dla środków myjących i dezynfekujących (jeżeli dotyczy) - deklaracja zgodności, certyfikat CE, zgłoszenie /wpis do rejestru wyrobów medycznych bądź oświadczenie, iż preparaty nie podlegają wpisowi do rejestru, i) opis myjni - materiały firmowe, katalogi, informacje potwierdzające wymagania określone przez Zamawiającego -parametry techniczne, w języku polskim j) oświadczenie producenta - wykaz środków myjących i dezynfekujących dopuszczonych przez producenta myjni, z zastrzeżeniem jakie środki są dopuszczone do stosowania (nie powodujące utraty gwarancji) w okresie gwarancji, oraz jakie dopuszczone są po upływie okresu gwarancji Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w ppkt. a), b), c), d): 1) ppkt a), b), d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) ppkt c) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmikolow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Mikołowie ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mikołowie ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.