Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-25
Katowice: Usługa druku wielkoformatowego na rok 2010
Numer ogłoszenia: 21300 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie , Al. Korfantego 3, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku wielkoformatowego na rok 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegóły opis przedmiotu zamówienia na druk wielkoformatowy na rok 2010: L.p. Rodzaj usługi druku Dane techniczne 1 Druk na banerze materiał Tkanina banerowa frontlit od 500 do 510 g/m2, połysk lub mat Przeznaczenie druku ekspozycja zewnętrzna rozdzielczość druku min. 720 dpi kolory 4 + 0 minimalna szerokość zadruku 160 cm minimalna szerokość materiału bez łączeń 170 cm minimalna wielkość pojedynczego zamówienia 1,6 m2 przycięcie do formatu jednostka rozliczeniowa 1 m2 łączna suma druków w m2 410 m2 Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 4 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia 2. Druk na folii samoprzylepnej materiał folia samoprzylepna monomeryczna matowa lub błyszcząca Przeznaczenie druku ekspozycja zewnętrzna rozdzielczość druku min. 720 dpi kolory 4 + 0 Minimalna wielkość pojedynczego zamówienia 1,5 m2 przycięcie do formatu jednostka rozliczeniowa 1 m2 łączna suma druku w m2 120 m2 Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 4 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia 3. Druk na papierze materiał Papier posterowy 140-150 g/m2 Przeznaczenie druku Ekspozycja wewnętrzna rozdzielczość druku min. 720 dpi kolory 4 + 0 Minimalna wielkość pojedynczego zamówienia 1,5 m2 przycięcie do formatu jednostka rozliczeniowa 1 m2 łączna suma druku w m2 190 m2 Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 4 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia 4. Druk na folii samoprzylepnej oraz naklejenie na płytę PCV o grubości 5 mm materiał folia samoprzylepna monomeryczna matowa lub błyszcząca przeznaczona do ekspozycji zewnętrznej naklejona jednostronnie na płytę PCV o grubości 5 mm przeznaczenie druku Ekspozycja zewnętrzna rozdzielczość druku min. 720 dpi kolory 4 + 0 minimalna szerokość zadruku 160 cm minimalna szerokość materiału bez łączeń 170 cm Minimalna wielkość pojedynczego zamówienia 1,6 m2 naklejenie na płytę PCV przycięcie do formatu jednostka rozliczeniowa 1 m2 łączna suma druku w m2 120 m2 Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 4 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2)posiadania wiedzy i doświadczenia. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału określonych w pkt.5)1 SIWZ wykonawcy składają oświadczenie wg załącznika nr 1 do formularza ofertowego; 2)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP wykonawcy składają oświadczenie wg załącznika nr 2 do formularza ofertowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumslaske.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wrsji papierowej w siedzibie Muzeum Ślaskiego, al. W. Korfantego 3, 40-005 Katowice, pietro IV, pokoj nr 406..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Muzeum Ślaskiego, al. W. Korfantego 3, 40-005 Katowice, pietro IV, pokoj nr 406..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dopuszcza się możliwość porozumiewania przy pomocy faxu, z tym że oferta wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami musi zostać złożona w formie oryginału na piśmie przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 11)1 SIWZ. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują jakiekolwiek dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest : Dorota Tomal, nr tel/fax.: 032 258 56 61-3 wew. 370, kom. 783 838 469. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy i innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j.: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Środki ochrony prawnej przysługują również Zamawiającemu jak i organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia czynności podjętych przez zamawiającego w postępowaniu oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest zobowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Protest dotyczący treści ogłoszenia lub postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się nie później niż 7 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu. Zamawiający rozstrzyga jednocześnie wszystkie protesty w terminie 10 dni od upływu ostatniego z terminów na wniesienie protestu z zastrzeżeniem art. 183 ust. 2 ustawy. Kopię wniesionego protestu Zamawiający niezwłocznie przekazuje wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli protest dotyczy treści ogłoszenia lub postanowień SIWZ zamieszcza ją również na stronie internetowej, na której jest udostępniona SIWZ, wzywając wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy art. 181 ust. 4, 5, 6 i 7 PZP. Rozstrzygnięcie protestów wraz z uzasadnieniem, oraz pouczeniem o sposobie i terminie wniesienia odwołania zamawiający przekazuje jednocześnie podmiotowi, który wniósł protest oraz wykonawcom, którzy przystąpili do postępowania toczącego się w wyniku wniesionego protestu, a jeżeli protest dotyczy treści ogłoszenia lub postanowień SIWZ, zamieszcza również na stronie internetowej, na której jest udostępniona. Przy uwzględnieniu protestu stosuje się przepisy art. 183 ust. 5 i 6 PZP. O rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie zgodnie z art.184 ust.1a PZP. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując kopię treści odwołania zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa Urzędu. Kopię odwołania zamawiający przekazuje jednocześnie wszystkim uczestnikom postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu, nie później jednak niż w terminie 2 dni od dnia jej otrzymania, wzywając ich do wzięcia udziału w postępowaniu odwoławczym. Uczestnik postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego najpóźniej do czasu otwarcia posiedzenia składu orzekającego Izby, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i stronę, do której przystępuje. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, jak równiez nie zamierza zawierac umowy ramowej. 18.Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Urzędu, przekazując jego kopię zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. 19.Czynności wykonawcy, który przystąpił do postępowania odwoławczego, nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił. 20.Do postępowania odwoławczego stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964r., Nr 43, poz. 296, z późn. zm.) o sądzie polubownym (arbitrażowym), jeżeli ustawa nie stanowi inaczej. 21.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 22.Skargę do sądu wnosi się w terminie i na zasadach określonych w rozdziale 4 skarga do sądu działu VI ustawy PZP..
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli warsztatowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- "Dzierżawa łączy teletransmisyjnych dla potrzeb obsługi systemu radiowego TETRA"
- Realizacja terapii czaszkowo-krzyżowej (cranio-sacralnej) dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- DOSTAWA WYROBÓW DO ZBIÓRKI PŁYNÓW USTROJOWYCH
- Remont biur w budynku siedziby KZGM w Katowicach przy ul. Mieszka I 2
- Wykonanie i dostawa układów powielaczy Cockcroft-Walton i układów kontrolnych dla powielaczy napięcia
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa drukowania, pakowania i dostawy publikacji- Katalogu dobrych praktyk, w nakładzie 3000 egzemplarzy".
- Usługa druku i dostawy dwóch książek i jednej broszury na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Zakup usług drukarskich dla potrzeb MSZ
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Druk kalendarzy ściennych na 2026 rok
- Usługi poligraficzne i wydawnicze dla jednostek Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.