eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa sprzętu komputerowego na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuratur Rejonowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Konin: Dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuratur Rejonowych
Numer ogłoszenia: 212995 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2437510, fax 063 2437611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuratur Rejonowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Stacje robocze PC 4 szt 2/ Monitory LCD 4 szt 3/ Zasilacze awaryjne UPS dla stacji PC 4 szt 4/ Listwa antyprzepięciowa 4 szt 5/ Notebook model 1 6 szt 6/ Notebook model 2 8 szt 7/ Drukarki laserowe mono (osobiste) 8 szt 8/ Zasilacz awaryjny UPS 1 szt 9/ Switch 10/100/1000 1 szt 10/ Router z bramką VoIP 2xWAN 2 szt 11/ Splitter VGA 5 szt 12/ Adapter ExpressCard na PC Card 5 szt 13/ Adapter PoE 3 szt 14/ PDA 2 szt 15/ Modem GPRS/EDGE 2 szt 16/ Dysk sieciowy 2 szt 17/ Czytnik kodów kreskowych 5 szt 18/ Pamięć RAM 2 szt 19/ Pamięć Flash PenDrive 1GB 4 szt 20/ Karta WiFi do drukarek z serii HP 460 2 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Warunek ten zostanie zweryfikowany na podstawie treści dokumentu wymaganego w § 6 pkt 2.1.specyfikacji. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten zostanie zweryfikowany na podstawie treści dokumentów wymaganych w § 6 pkt. 3.1. specyfikacji. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunek ten zostanie zweryfikowany na podstawie treści dokumentów wymaganych w § 6 pkt. 2.2., 2.3.;2.4. specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - dla wspólników spółek cywilnych i osób fizycznych : zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dla pozostałych przedsiębiorstw: odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub oświadczenia wykonawcy złożonego przed właściwym organem potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub oświadczenia wykonawcy złożonego przed właściwym organem potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu ,zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. W celu potwierdzenia opisywanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminu realizacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. UWAGA!!! Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmiej dwóch dostaw o zakresie, charakterze zbliżonym do niniejszego zamówienia oraz wartości - min. 50.000 PLN brutto.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.po.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Koninie ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1 ; 62-510 Konin, pok. 108..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Prokuraturze Okręgowej w Koninie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1 , II pietro , pokój 108, nie poźniej niż do godz. 9.00 w dniu 14.11.2007 r..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.