eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraOchrona obiektu siedziby Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. St. Batorego 18.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Zielona Góra: Ochrona obiektu siedziby Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. St. Batorego 18.
Numer ogłoszenia: 212986 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Stefana Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, fax 0-68 456-08-04.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu siedziby Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. St. Batorego 18..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze: obiekt przy ul. Stefana Batorego 18 w Zielonej Górze, stanowiący działkę (oznaczoną geodezyjnie nr 129/1) o powierzchni 1.200 m2, zabudowaną sześciokondygnacyjnym budynkiem administracyjno-biurowym. Ochrona będzie polegała w szczególności na: całodobowej fizycznej ochronie mienia i osób przebywających w obiekcie przy ul. Stefana Batorego 18 przez pracowników wykonawcy posiadającego koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, legitymujących się co najmniej licencją pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - jednolity tekst Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221) oraz całodobowym dozorze parkingu i posesji, dozorze sygnalizacji urządzeń alarmowych i ostrzegawczych, elektroenergetycznych, gazowych, wodnych i innych, niezwłocznym powiadamianiu zamawiającego i organów ścigania o każdym zdarzeniu (lub próbie) włamania, utraty mienia, zagrożenia osób i innych zdarzeniach losowych, a w razie pożaru powiadomieniu straży pożarnej, przestrzeganiu zarządzeń i instrukcji Zamawiającego, regulujących m.in. zasady ochrony mienia i osób, powiadamiania w razie wystąpienia zagrożeń, przebywania w obiektach pracowników i innych osób po godzinach pracy Urzędu, przewozie i konwojowaniu (średnio 4 razy w miesiącu) dokumentów niejawnych z Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze przy ul. Partyzantów 40 do Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. Stefana Batorego 18, na każdorazowe powiadomienie Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c. złożą ofertę na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, d. spełniają wymagania określone ustawą oraz specyfikację istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą, których wykaz zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składający ofertę muszą dostarczyć: a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, b. aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c. złożyć pełnomocnictwa w przypadku podpisania dokumentów przez pełnomocnika wykonawcy; pełnomocnictwa muszą upoważniać pełnomocnika do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. W przypadku konsorcjów/spółek cywilnych ustanowienie pełnomocnika jest obowiązkowe (art. 23 ust. 2 ustawy), d. polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e. wykaz wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, f. koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, g. w przypadku złożenia przez kilku wykonawców wspólnej oferty, wykonawcy ci obowiązani są do załączenia umowy regulującej ich współpracę i ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niniejszy warunek dotyczy również wspólników spółki cywilnej i członków konsorcjum. Termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uks.zgora.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej ul. St. Batorego 18, 65-083 Zielona Góra.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej ul. St. Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, pokój 106 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.