eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmSukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów oraz środków czystości

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Numer ogłoszenia: 212981 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 201021 - 2012 data 19.09.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1.
  • W ogłoszeniu jest: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów oraz środków czystości.
  • W ogłoszeniu powinno być: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, środków czystości, itp..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów oraz środków czystości do pojazdów samochodowych, kosiarek, pił, itp., według wykazu zawartego w załączniku nr 1. 2. Oferta powinna uwzględniać wycenę następujących usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami tj.: - dostawa do magazynu zamawiającego - 22-100 Chełm, ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 - 15:00, - rozładunek w miejscu wskazanym (wstawienie do wnętrza magazynu, wielkość bramy 200 cm x 230 cm) przez obsługę magazynu zamawiającego, - nieodpłatne udostępnienie wszelkich niezbędnych pojemników (bez kosztów udostępnienia), w których dostarczane będą materiały stanowiące przedmiot postępowania. W przypadku wady opakowania, Wykonawca wymieni je na nieuszkodzone na własny koszt, - odbieranie pojemników po wydanych materiałach eksploatacyjnych (pojemniki, np. beczki 200 L i powyżej). 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty towarzyszące tj.: koszty transportu, zaangażowania sprzętu, zużycia mediów, usuwania odpadów, itd. 4. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej analizy oraz oceny zakresu i ilości prac przed złożeniem oferty. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. 5. Wszelkie nazwy materiałów zawarte w dokumentacji odnoszące się do nazwy producenta należy rozumieć jako - nie gorsze niż ...-. 6. Wszystkie materiały eksploatacyjne wymienione w załączniku nr 1 lub/i załączniku nr 1a powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 7. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę. 8. Zasady zamawiania, rozliczania i płatności zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. CPV: 09211000-1 Oleje smarowe i środki smarowe, 39831500-1 Samochodowe środki czyszczące.
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów oraz środków czystości do pojazdów samochodowych, kosiarek, pił, itp., według wykazu zawartego w załączniku nr 1. 2. Oferta powinna uwzględniać wycenę następujących usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami tj.: - dostawa do magazynu zamawiającego - 22-100 Chełm, ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 - 15:00, - rozładunek w miejscu wskazanym (wstawienie do wnętrza magazynu, wielkość bramy 200 cm x 230 cm) przez obsługę magazynu zamawiającego, - UWAGA: zamawiający nie dysponuje wózkiem widłowym. - nieodpłatne udostępnienie wszelkich niezbędnych pojemników (bez kosztów udostępnienia), w których dostarczane będą materiały stanowiące przedmiot postępowania. W przypadku wady opakowania, Wykonawca wymieni je na nieuszkodzone na własny koszt, - odbieranie pojemników po wydanych materiałach eksploatacyjnych (pojemniki, np. beczki 200 L i powyżej). 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty towarzyszące tj.: koszty transportu, zaangażowania sprzętu, zużycia mediów, usuwania odpadów, itd. 4. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej analizy oraz oceny zakresu i ilości prac przed złożeniem oferty. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. 5. Wszelkie nazwy materiałów zawarte w dokumentacji odnoszące się do nazwy producenta należy rozumieć jako: -nie gorsze niż ...-. 6. Wszystkie materiały eksploatacyjne wymienione w załączniku nr 1 lub/i załączniku nr 1a powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 7. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę. 8. Zasady zamawiania, rozliczania i płatności zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. CPV: 09211000-1 Oleje smarowe i środki smarowe, 39831500-1 Samochodowe środki czyszczące..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
  • W ogłoszeniu jest: 1. Wzór umowy, jaką zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą zawarty jest w załączniku nr 5. 2. Rozliczenie w okresie trwania umowy pomiędzy zamawiającym i wykonawcą będzie realizowane wyłącznie w walucie polskiej. 3. Wynagrodzenie wykonawcy, z tytułu realizacji niniejszego postępowania może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu obejmuje dostawy zrealizowane po dacie wejścia w życie ustawy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach: 4.1. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 lub/i załączniku nr 1a, a tym samym zmianę wartości umowy. Zmiana taka, może nastąpić wyłącznie na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy spowodowany przyczynami niezależnymi od niego, złożony nie wcześniej niż co 6 miesięcy. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek w formie pisemnej wraz z załącznikiem nr 1 lub/i załącznikiem nr 1a zawierającym wskazanie zmiany ceny wartościowo i procentowo w stosunku do cen ofertowych lub do ostatniej zgłaszanej zmiany. 5. Podstawą do złożenia wniosku jest: 5.1. wzrost cen /Oleju Napędowego Ekodiesel/ według informacji publikowanej na stronach internetowych PKN ORLEN (http://www.orlen.pl/PL/dlabiznesu/hurtowecenypaliw/Strony/default.aspx) powyżej 4% od ceny obowiązującej (opublikowanej) w dniu zawarcia umowy (informacja o cenie na dzień zawarcia umowy stanowi załącznik nr 2 do umowy), lub 5.2. wzrost średniego kursu waluty EURO według informacji publikowanej na stronach internetowych NBP (http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html) powyżej 4% od ceny obowiązującej (opublikowanej) w dniu zawarcia umowy (informacja o cenie na dzień zawarcia umowy stanowi załącznik nr 3 do umowy). 6. Brak pisemnej akceptacji wniosku przez Zamawiającego w ciągu 10 dni, od dnia złożenia wniosku do sekretariatu Zamawiającego, oznacza rozwiązanie umowy w części objętej wnioskiem. 7. W przypadku likwidacji publikacji informacji o wartości wskaźników określonych w ust 5.1. i 5.2., Strony zobowiązują się w terminie 10 dni od dnia zaprzestania ich publikacji do wzajemnego uzgodnienia innych wskaźników (np. zastępujących dotychczasowe)..
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Wzór umowy, jaką zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą zawarty jest w załączniku nr 5. 2. Rozliczenie w okresie trwania umowy pomiędzy zamawiającym i wykonawcą będzie realizowane wyłącznie w walucie polskiej. 3. Wynagrodzenie wykonawcy, z tytułu realizacji niniejszego postępowania może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu obejmuje dostawy zrealizowane po dacie wejścia w życie ustawy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach: 4.1. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 lub/i załączniku nr 1a, a tym samym zmianę wartości umowy. Zmiana taka, może nastąpić wyłącznie na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy spowodowany przyczynami niezależnymi od niego, złożony nie wcześniej niż co 6 miesięcy. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek w formie pisemnej wraz z załącznikiem nr 1 lub/i załącznikiem nr 1a zawierającym wskazanie zmiany ceny wartościowo i procentowo w stosunku do cen ofertowych lub do ostatniej zgłaszanej zmiany. 5. Podstawą do złożenia wniosku jest: 5.1. wzrost cen -Oleju Napędowego Ekodiesel- według informacji publikowanej na stronach internetowych PKN ORLEN (http://www.orlen.pl/PL/dlabiznesu/hurtowecenypaliw/Strony/default.aspx) powyżej 5% od ceny obowiązującej (opublikowanej) w dniu zawarcia umowy (informacja o cenie na dzień zawarcia umowy stanowi załącznik nr 2 do umowy), lub 5.2. wzrost średniego kursu waluty EURO według informacji publikowanej na stronach internetowych NBP (http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html) powyżej 5% od ceny obowiązującej (opublikowanej) w dniu zawarcia umowy (informacja o cenie na dzień zawarcia umowy stanowi załącznik nr 3 do umowy). 6. Brak pisemnej akceptacji wniosku przez Zamawiającego w ciągu 10 dni, od dnia złożenia wniosku do sekretariatu Zamawiającego, oznacza rozwiązanie umowy w części objętej wnioskiem. 7. W przypadku likwidacji publikacji informacji o wartości wskaźników określonych w ust 5.1. i 5.2., Strony zobowiązują się w terminie 10 dni od dnia zaprzestania ich publikacji do wzajemnego uzgodnienia innych wskaźników (np. zastępujących dotychczasowe)..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, pokój 27. (zmiana terminu ogłoszenia na 10.10.2012 nastąpiła w ogłoszeniu o zmianie: Numer ogłoszenia: 371276 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, pokój 27..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.