eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa kopert dla OW/ZUS w Rzeszowie w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Rzeszów: Dostawa kopert dla OW/ZUS w Rzeszowie w roku 2008
Numer ogłoszenia: 212919 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, fax 017 8523638.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert dla OW/ZUS w Rzeszowie w roku 2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie w roku 2008 kopert dla ZUS Oddziału Wojewódzkiego w Rzeszowie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopert 2.1. Koperta C-6 biała samoprzylepna 162 x 114 mm, z okienkiem po prawej stronie 55 x 90 mm - 1 500 000 szt. 2.2. Koperta C-6 biała samoprzylepna 162 x 114 mm - 500 000 szt. 2.3. Koperta B-5 biała samoprzylepna 175 x 250 mm - lub z paskiem samoprzylepnym - 200 000 szt. 2.4. Koperta wzmacniana z rozszerzanymi bokami i spodem 353 x 250 x 40 mm, biała z pojedynczej warstwy papieru , B-4 z paskiem samoprzylepnym - 60 000 szt. 2.5. Koperta B-4 biała 353 x 250 mm z paskiem samoprzylepnym - 130 000 szt. 2.6. Koperta DL samoprzylepna , biała 110 x 220 mm z okienkiem po prawej stronie 45 x 90mm - 800 000 szt. 2.7. Koperta DL samoprzylepna, biała 110 x 220 mm bez okienka - 20 000 szt. 2.8. Koperta CD 125 x 125 mm biała - 5 000 szt. 2.9. Koperta E-4 wzmocniona z rozszerzanymi bokami i spodem 400 x 280 x 40 mm ,szara - 2 000 szt. HARMONOGRAM DOSTAW KOPERT I. Terminy dostaw a) Pierwsza dostawa w terminie 2 tygodni od daty pisemnego lub telefonicznego zlecenia, w przypadku braku zlecenia termin realizacji pierwszej dostawy do 31 stycznia 2008 r. b) Druga dostawa w terminie 2 tygodni od daty pisemnego lub telefonicznego zlecenia, w przypadku braku zlecenia termin realizacji do 31 sierpnia 2008 r. c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia dostawy części zamówionych kopert w innych terminach. Zlecenie takie zostanie zrealizowane w terminie do 2 tygodni od otrzymania zlecenia. d) W przypadku zlecenia dostawy , o której mowa w ust. c ilości kopert przeznaczonych do realizacji w styczniu lub sierpniu 2008 zostanie odpowiednio zmniejszona. II. Ilości kopert przeznaczonych do realizacji od stycznia 2007 (z zastrzeżeniem pkt. I ust. c i d) . Podane ilości kopert są ilościami maksymalnymi. Zamawiający może zmniejszyć ilości zamawianych kopert. 1 Inspektorat ZUS Mielec ul. Sikorskiego 4 - koperta C-6 samo przylepna z okienkiem : po 50 000 szt. tj.100 000 szt. - koperta wzmocniona 353 x 250 x 40 mm dostawa jeden raz w roku tj.1500 szt. 2 Inspektorat ZUS Tarnobrzeg ul. Sikorskiego 145 d - koperta C-6 samo przylepna z okienkiem po 50 000 szt. - tj.100 000 szt. - koperta wzmocniona 353 x 250 x 40 mm dostawa jeden raz w roku tj.1500 szt. 3 Inspektorat ZUS Leżajsk ul. Mickiewicza 24 - koperta C-6 samo przylepna z okienkiem po 50 000 szt. tj.100 000 szt. - koperta wzmocniona 353 x 250 x 40 mm dostawa jeden raz w roku tj.1500 szt. 4. Inspektorat ZUS Stalowa Wola ul. Popiełuszki 8 - koperta C-6 samo przylepna z okienkiem po 50 000 szt. tj.100 000 szt. - koperta wzmocniona 353 x 250 x 40 mm dostawa jeden raz w roku tj.1500 szt. 5. Inspektorat ZUS Jarosław ul. Słowackiwgo 21 - koperta C-6 samo przylepna z okienkiem po 55 000 szt. tj.110 000 szt. - koperta C-6 samo przylepna: po 10 000 szt. tj. 20 000 szt. - koperta B-5 po 8 000 szt. tj. 16 000 szt. - koperta wzmocniona / 353 x 250 x 40/ po 750 szt. tj. 1 500 szt. - koperta B-4 biała po 4 000 szt. tj. 8 000 szt. 6. Inspektorat ZUS Przemyśl ul. Brodzińskiego 6 - koperta C-6 samo przylepna z okienkiem po 55 000 szt. tj.110 000 szt. - koperta C-6 samo przylepna po 10 000 szt. tj. 20 000 szt. - koperta B-5 po 8 000 szt. tj. 16 000 szt. - koperta wzmocniona / 353 x 250x 40/ po 750 szt. tj. 1 500 szt. - koperta B-4 biała po 4 000 szt. tj. 8 000 szt. 7. Biuro Terenowe ZUS Lubaczów ul. Legionów 4 - koperta C-6 samo przylepna z okienkiem po 5 000 szt. tj.10 000 szt. - koperta C-6 samo przylepna po 5 000 szt. tj. 10 000 szt. - koperta B-5 po 4 000 szt. tj. 8 000 szt. - koperta wzmocniona / 353 x 250 x 40/ po 500 szt. tj. 1 000 szt. - koperta B-4 biała po 1 000 szt. tj. 2 000 szt. 8. Magazyn ZUS Inspektorat w Przeworsku ul. Dworcowa 1 - koperta C-6 samo przylepna z okienkiem po 435 000 szt. tj. 870 000 szt. - koperta C-6 samo przylepna po 225 000 szt. tj. 450 000 szt. - koperta B-5 po 80 000 szt. tj. 160 000 szt. - koperta wzmocniona / 353 x 250 x 40/po 25 000 szt. tj. 50 000 szt. - koperta B-4 biała po 56 000 szt. tj. 112 000 szt. - koperta DL samoprzylepna z okienkiem pierwsza dostawa 600 000 szt., druga dostawa 200 000 tj. 800 000 szt. - koperta CD po 2500 szt. tj. 5 000 szt. - koperta E-4 wzmocniona z rozszerzanym bokiem i spodem po 1000 szt. tj. 2000 szt. - koperta DL samoprzylepna bez okienka dostawa jeden raz w roku tj. 20 000 szt. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz Ponadto na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1. a przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1.d Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 1.1. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 2.1. i 2.2. stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów pok. 119.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów pok. Nr 23 - Dziennik podawczy.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.