eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławubezpieczenie casco statków śródlądowych - poduszkowca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Wrocław: ubezpieczenie casco statków śródlądowych - poduszkowca
Numer ogłoszenia: 212901 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie casco statków śródlądowych - poduszkowca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest ubezpieczenie casco statków śródlądowych - poduszkowca. 1.1. Informacje dotyczące warunków realizacji zamówienia. 1.1.1. Ubezpieczenie CASCO poduszkowca winno obejmować: 1.1.1.1. Pełny zakres ochrony; 1.1.1.2. Termin zawarcia polisy ubezpieczeniowej od 31.10.2012 r. do 30.10.2013 r. 1.1.1.3. Termin płatności 30 dni od daty wystawienia polisy ubezpieczeniowej; 1.1.1.4. Ubezpieczenie będzie zawarte na warunkach określonych przez wykonawcę w Ogólnych warunkach ubezpieczeń CASCO statków śródlądowych Wykonawcy obowiązujących na dzień składania ofert. 1.2. Pozostałe niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.2.1. Ubezpieczenie poduszkowca (Casco statków śródlądowych - poduszkowca) dla służbowego poduszkowca specjalnego marki ANAKONDA HT-P 400; 1.2.2. Ubezpieczenie na okres 12 miesięcy; 1.2.3. Rok produkcji ubezpieczanego poduszkowca 2011; 1.2.4. Seria (numer seryjny) - HT-P 400/30; 1.2.5. napęd aerodynamiczny z silnikiem VERNER 133 KM; 1.2.6. Liczba miejsc - 3; 1.2.7. Wykonywanie zadań dyspozycyjnych na potrzeby Policji dolnośląskiej (wykonywanie ustawowych zadań Policji); 1.2.8. Dotychczasowy brak wypadków - bezkolizyjność; 1.2.9. Cena poduszkowca w chwili zakupu, tj. grudzień 2011 r. (wg faktury VAT wraz z wyposażeniem policyjnym wynosiła 199500,00 zł); 1.2.10. Aktualna wartość rynkowa 190000,00 zł. 1.2.11. Zawarcie ubezpieczenia zostanie potwierdzone poprzez wystawienie przez Wykonawcę zamówienia polisy ubezpieczeniowej na poduszkowiec - zgodnie z ofertą złożoną zamawiającemu. 2. Zamawiający nie podzielił zamówienie na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać wykonawcy. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp dotyczące: 1.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 1.1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.2. Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 1.3. W przypadku powoływania się przez wykonawcę na wiedze i doświadczenie podmiotu trzeciego, zobowiązanie o udostępnieniu tych zasobów powinno zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający uzna warunek udziału (pkt 1.1.1. Rozdział VII SIWZ), w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności ubezpieczeniowej będącej przedmiotem zamówienia (Rozdział III SIWZ), za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy posiadają: 2.1.1. zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, o którym mowa w Rozdziale III SIWZ, wydane na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.), bądź 2.1.2. odpowiednie zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, o którym mowa w Rozdziale III SIWZ, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku zagranicznego zakładu ubezpieczeń z państwa członkowskiego Unii Europejskiej. 2.2. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla pkt. 1.1.2., 1.1.3. i 1.1.4. 2.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych od Wykonawcy dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym przez zamawiającego w Rozdziale VII pkt 3 SIWZ. 3. Lista oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. Na podstawie § 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226 poz. 1817), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, a także że wykonawca spełnia warunki i wymagania postawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp albo odrzucenia oferty na podstawie art. 89 Pzp wymaga złożenia w terminie składania ofert następujących dokumentów: 3.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia w terminie składania ofert: 3.1.1. Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.1.2. Zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, o którym mowa w Rozdziale III SIWZ, wydane na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.), bądź odpowiedniego zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, o którym mowa w Rozdziale III SIWZ, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku zagranicznego zakładu ubezpieczeń z państwa członkowskiego Unii Europejskiej. 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia w terminie składania ofert: 3.2.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3.2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3.2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.2.4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.2.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.2.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może się zwrócić do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszania lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłużonego dokumentu. 3.2.6. Wyżej wymienione dokumenty na podstawie § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817), są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla pkt. 1.1.2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia w terminie składania ofert: Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla pkt. 1.1.3. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia w terminie składania ofert: Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla pkt. 1.1.3. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia w terminie składania ofert: Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dla pkt. 1.1.4. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia w terminie składania ofert: Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INNE DOKUMENTY I OSWIADCZENIA WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. Formularz ofertowy, którego wzór określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia, wykazy i dokumenty wymienione w Rozdziałach: VI i VII SIWZ oraz IX SIWZ (jeśli dotyczy). 3. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.1. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub wymagań określonych dla usługi bądź pełnomocnictwa - powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych dla usługi bądź udzielenie pełnomocnictwa nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4.2. Dokumenty składane w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, na podstawie § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817), są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Pełnomocnictwo składa się w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. ROZDZIAŁ IX. OFERTA WSPÓLNA 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 2.1. Na podstawie art. 23 ust. 2 Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić i wskazać Pełnomocnika/Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem/Liderem był jeden z Partnerów. Pełnomocnictwo ma być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 2.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 2.3. Każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz musi złożyć odnoszący się do niego odpowiedni dokument wymieniony w punkcie 3.2.2 Rozdział VII SIWZ. 2.4. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 Rozdział VII SIWZ, partnerzy winni spełniać łącznie. 2.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem/Liderem. 2.6. Jeżeli w toku niniejszego postępowania zostanie wybrana oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2.7. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo - jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, Punkt Obsługi Klienta, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.