eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ZTM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Poznań: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ZTM
Numer ogłoszenia: 212888 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 861 47 72, faks 061 864 08 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ZTM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw Komputerowy Typ I 33 szt. Procesor zgodny z architektura x86, minimum 32 bitowy, z zegarem co najmniej 2.0GHz, częstotliwość szyny systemowej min. 800MHz pamięć Cache L2 2MB lub procesor równoważny Zestaw Komputerowy Typ II 7szt. Procesor zgodny z architektura x86, minimum 32 bitowy, dwurdzeniowy, z zegarem co najmniej 2.8GHz, częstotliwość szyny systemowej minimum 800MHz, pamięć Cache L2 2MB lub procesor równoważny Notebook Typ I 1szt. Procesor zgodny z architektura x86, dwurdzeniowy taktowany częstotliwością co najmniej 2 GHz przeznaczony do zastosowań mobilnych, energooszczędny, 3 MB cache Notebook Typ II 12szt. Procesor zgodny z architektura x86, dwurdzeniowy taktowany częstotliwością co najmniej 2 GHz przeznaczony do zastosowań mobilnych, energooszczędny Drukarka Typ I 10szt. Drukarka Laserowa Monochromatyczna technologia druku: laserowy lub LED Drukarka Typ II 3 szt. Drukarka sieciowa monochromatyczna technologia druku: laserowy lub LED Drukarka Typ III 3szt. Drukarka Laserowa Kolorowa technologia druku: laserowy lub LED Osprzęt dodatkowy I 3szt. klawiatura i mysz bezprzewodowa, gwarancja 2 lata, Osprzęt dodatkowy II 3szt. klawiatura z trackballem, gwarancja 2 lata, chusteczki nawilżone do mycia sprzętu w plastikowym opakowaniu, sprężone powietrze do czyszczenia. Osprzęt dodatkowy III 20szt. pendrive 4 GB, USB 2.0, karta Wi-Fi USB 10 szt. typ złącza magistrali USB 2.0 kabel USB min. 1 m. Środki czyszczące nawilżone chusteczki do mycia sprzętu komputerowego w plastikowym opakowaniu 5szt. sprężone powietrze do czyszczenia komputerów 5szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności określonej w niniejszym zamówieniu, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V SIWZ wykonawcy złożą: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Wypełniony formularz ofertowo - cenowy, w zakresie proponowanych cen sprzętu komputerowego, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Parafowaną umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ. 7) Wykonawca powinien posiadać no najmniej trzy letnie doświadczenie w usługach sprzedaży i dostawy sprzętów komputerowych. Wykazane usługi powinny być udokumentowane, że zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi pozytywne referencje od co najmniej trzech zleceniodawców na kwotę minimum 300.000,00zł brutto, świadczących, że Wykonawca wykonywał te usługi w okresie 36 miesięcy liczonych do daty ogłoszenia przetargu. Przedstawione przez Wykonawcę referencje mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo oraz wpisane w wykazie usług stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8) Szczegółowy opis parametrów technicznych zaproponowanego sprzętu w języku polskim wg wzoru przez siebie opracowanego, wraz z ewentualnymi prospektami reklamowymi, handlowymi itp. pozwalający zweryfikować przedstawianą ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, o których mowa w załączniku nr 1 (specyfikacji technicznej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych NZ godziny pracy: 7.30-15.30 ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznań, (0 61) 867-12-54, wew. 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu godziny pracy: 7.30-15.30 ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznań, pok. 216 z dopiskiem oferta przetargowa na zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla ZTM.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.