eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Rawicz: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania.
Numer ogłoszenia: 212880 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Rawiczu, ul. Wały Powstańców Wielkopolskich 7, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5461011, fax 065 5450429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania. Usługi należące do kategorii 67150000-3 określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako pozostałe usługi pomocnicze dotyczące pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem ubezpieczenia oraz funduszy emerytalno-rentowych. 2. Teren wykonania zamówienia: Wypłata świadczeń będzie dokonywana świadczeniobiorcom zamieszkałym na terenie miejscowości znajdujących się w następujących gminach: Niechlów, Przemęt, Wijewo, Wschowa, Szlichtyngowa, Góra, Rawicz, Miejska Górka, Gostyń , Piaski, Borek Wlkp., Pogorzela, Pępowo, Krobia, Pakosław, Jutrosin. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki świadczeniobiorcom w miejscu ich zamieszkania wynosi w miesiącu około 8150 świadczeń. Szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki pieniężnej świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w miesiącu około 6.237 tys zł, zaś w całym okresie wykonania zamówienia 74.844 tys zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 67.15.00.00 - Pozostałe usługi pomocnicze dotyczące pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem ubezpieczenia oraz funduszy emerytalno-rentowych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP, a) posiadają uprawienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał, wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością ( nie mniejszą niż 55.000 zł. w ramach jednego kontraktu ) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowe zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają sumę kapitału zakładowego na dzień 31.12.2006 roku nie mniejszą niż 4.000.000 złotych 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.Z.P. 2) wykaz wykonanych, wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. 3) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności (za rok obrotowy 2006 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres). 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP , zamiast dokumentów , których mowa w pkt 4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 7) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania : wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 6 stosuje się odpowiednio W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązek złożenia oświadczenia i dokumentów dotyczy każdego z Wykonawców z wyłączeniem dokumentów wymienionych w pkt 2) i 3)/ spełnienie tych warunków mogą wykonawcy wykazać łącznie/ Ponadto na ofertę powinny się składać następujące dokumenty 8) wypełniony formularz oferty 9) pełnomocnictwo w przypadku gdy oferta jest podpisana przez osoby nie umocowane w dokumentach rejestracyjnych Wykonawcy, 10) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 3. Formularz oferty, wszelkie oświadczenia składane przez Wykonawców muszą być autoryzowane, tj. opieczętowane i podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Dokumenty składające się na ofertę (za wyjątkiem pełnomocnictwa) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby podpisujące ofertę): 1) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelnie imię i nazwisko lub z imienną pieczątką osoby poświadczającej), 2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Rawiczu ul. Wały Powstańców Wlkp. 7, 63-900 Rawicz tel. 065 5461011, 065 546 1671 do 73 fax 065 545 0429.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Rawiczu ul. Wały Powstańców Wlkp. 7, 63-900 Rawicz pok. 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w miejscu ich zamieszkania na terenie miejscowości znajdujących się w gminach: Niechlów, Przemęt, Wijewo, Wschowa, Szlichtyngowa, Góra, Rawicz, Miejska Górka. Szacunkowa ilość wypłat świadczeń w miesiącu dla około 3880 emerytów i rencistów. Szacunkowa kwota wypłat świadczeń w całym okresie wykonania zamówienia 35.673 tys. zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno rentowych w formie gotówki pieniężnej do rąk świadczeniobiorców w miejscu ich zamieszkania na terenie miejscowości znajdujących się w gminach: Gostyń , Piaski, Borek Wlkp., Pogorzela, Pępowo, Krobia. Szacunkowa ilość wypłat świadczeń w miesiącu dla około 3020 emerytów i rencistów. Szacunkowa kwota wypłat świadczeń w całym okresie wykonania zamówienia 28.160 tys. zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno rentowych w formie gotówki pieniężnej do rąk świadczeniobiorców w miejscu ich zamieszkania na terenie miejscowości znajdujących się w gminach: Jutrosin, Pakosław. Szacunkowa ilość wypłat świadczeń w miesiącu dla około 1250 emerytów i rencistów. Szacunkowa kwota wypłat świadczeń w całym okresie wykonania zamówienia 11.010 tys. zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.