Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Gorzów Wielkopolski: MODERNIZACJA PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA, POMIESZCZEŃ SŁUŻBY DYŻURNEJ, POMIESZCZEŃ DLA OSÓB ZATRZYMANYCH ORAZ PODJAZD DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W STRZELCACH KRAJEŃSKICH PRZY UL. BRZOZOWEJ 1, NR DZIAŁKI 446
Numer ogłoszenia: 212873 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax. 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA, POMIESZCZEŃ SŁUŻBY DYŻURNEJ, POMIESZCZEŃ DLA OSÓB ZATRZYMANYCH ORAZ PODJAZD DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W STRZELCACH KRAJEŃSKICH PRZY UL. BRZOZOWEJ 1, NR DZIAŁKI 446.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót budowlanych: 1/Roboty rozbiórkowe;2/ Nadproże stalowe;3/ Osadzenie kratek wentylacyjnych, uzupełnienia lub zamurowania otworów;4/ Ścianki działowe z gazobetonu;5/ Instalacje wodociągowe;6/ Instalacje kanalizacyjne;7/ Instalacja c.o. i wentylacji;8/ Instalacje elektryczne: a) Zasilanie;b) Tablice rozdzielcze; c). Instalacja oświetlenia podstawowego; d)Instalacja gniazd wtykowych 230 V; 9/ Instalacje LAN /demontaż i ponowny montaż/; 11/Tynki wewnętrzne gipsowe ;12/ Licowanie powierzchni pionowych płytkami glazurowymi;13/ Gładzie gipsowe; 14/ Roboty malarskie;15/ Podkłady pod posadzki; 17/ Posadzki gresowe;18/ Posadzki terakotowe i z PCV;19/ Stolarka drzwiowa drewniana wewnętrzna; 20/ Parapety okienne wewnętrzne;21/ Ślusarka;22/ Podjazd zewnętrzny dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia całkowita objęta remontem - 130 m2 ; Wysokość pomieszczeń - 2,80 m. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: budynek Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Krajeńskich przy ul. Brzozowej 1, nr działki 446 3. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 4. Roboty budowlane będą wykonywane na nieczynnym obiekcie. 5. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 31.07.2009r. 6. Wymagany okres rękojmi za wady robót budowlanych - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru robót. (art. 568 k.c) 7. Wymagany termin płatności za wykonane roboty - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i ocena spełniania tych warunków 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; w przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących wspólnie Wykonawców. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: b.1) Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem - min. 1 roboty budowlanej zrealizowanej w 100% (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotą budowlaną o wartości minimum 300,00 tys.PLN na czynnym obiekcie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony co najmniej przez jednego z Wykonawców składających ofertę wspólna. b.2) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólna., z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel Lidera. b.3. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zadania. b.4. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcy funkcji Kierownika Budowy. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: c.1) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą wykonanie zadania, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólna. c.2)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w okresie trwania budowy będzie musiał posiadać ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólna. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy P.z.p., w przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących wspólnie Wykonawców. 2.Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW (WWD), który wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 3.Z treści dokumentów złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki. 4.Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny złożonych wniosków wg kryterium: doświadczenie. Kryterium oceny wniosków: doświadczenie - znaczenie 100%. Zamawiający przyzna: -1 pkt - za wykazanie wymaganej minimum 1 roboty budowlanej zrealizowanej w 100% wartości minimum 300,00 tys. PLN na czynnym obiekcie (potwierdzonej odp. dokumentami, że została należycie wykonana); -1 pkt - za każdą zrealizowaną w 100% robotę budowlaną o wartości minimum 300 tys. zł wykazaną ponad wymagane minimum (potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana). -0,5 pkt - za każdą zrealizowaną w więcej niż 50% robotę budowlaną wartości minimum 300 tys. zł , wykazaną ponad wymagane minimum (potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców. 1.W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym należy dołączyć: a)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - Dz.U. Nr 19 poz.177, z późn.zm. (wzór załącznik nr 1 do WWD), b)wykaz osób i podmiotów (wzór zał. nr 3 do WWD); c)oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału osobowego (wzór zał. nr 4 do WWD) d)wykaz wykonanych robót budowlanych - (wzór zał. nr 5 do WWD); e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego g)oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności h)oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej wykonanie zadania, oraz - jeżeli dotyczy: i)upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany pełnomocnik (wzór - zał. nr 2 do WWD). j)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę 2. Szczegółowy opis dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu , które Wykonawca musi załączyć do wniosku jest zawarty w pkt II WWD, który wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 3.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). 4.Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. W przypadku udzielonego pełnomocnictwa Wykonawcy muszą dołączyć do wniosku oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeśli dotyczy (Sąd Okręgowy w Warszawie - sygn. Akt V Ca 85/07). 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). 6.Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego. 7.Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). W przypadku zaproszenia do złożenia oferty przez spółkę cywilną Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do wglądu do umowy spółki cywilnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji robót - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie zamierza zamieszczać SIWZ na stronie internetowej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przesłana do wybranych Wykonawców wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień brutto będzie najwyższa. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym wraz z wymaganymi dokumentami na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp. z widocznym dopiskiem na kopercie WNIOSEK - KPP STRZELCE KR. ZP-12/08 Dokumenty należy złożyć w formie pisemnej (z zastrzeżeniem art. 27 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). Zamawiający nie wymaga użycia określonego formularza do zgłaszanych przez Wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Termin składania ofert: nie krótszy niż 14 dni od dnia zaproszenia wybranych Wykonawców do złożenia oferty cenowej. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.). Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w dni robocze w godzinach 7:30 do 15:30 do pracowników Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych: fax 095/7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, w formie dozwolonej przez ustawę P.z.p. (art. 148 Ustawy P.z.p.) Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej..
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





