Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu składników ubioru polowego, określonych w SIWZ
Numer ogłoszenia: 212870 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax. 058 6669226.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu składników ubioru polowego, określonych w SIWZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyszczególnionych składników ubioru polowego, zgodnie opisem przedmiotu zamówienia zwartym w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. B/ Termin realizacji - z wyłonionym Wykonawcą podpisana zostanie umowa na okres 1 roku. C/ Wymagania odnośnie realizacji dostawy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. D/ Zamawiający przewiduje zakupienie w okresie trwania umowy składników ubioru polowego dla ok. 56 funkcjonariuszy. E/ Wyłoniony w drodze postepowania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia modelu wzorcowego składników ubioru polowego. W okresie trwania umowy przedmiotowe składniki pozostają u Zamawiajacego. 2. WYMAGANIA DODATKOWE odnośnie wykonania zamówienia: a. wykonanie zamówienia w ciągu 50 dni licząc od dnia otrzymania zamówienia, b. dostarczenie wykonanego towaru na własny koszt i ryzyko na adres wskazany przez Zamawiającego, c. udzielenie rocznej gwarancji na wykonany towar, d. wymiany w ciągu 14 dni na koszt własny uszkodzonego towaru na towar wolny od wad, e. należność za wykonane dostawy płatna będzie przelewem w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, f. zamawiane przez Zamawiającego składniki umundurowania winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem i opisem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 20.04.2006 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 77, poz. 543). Załącznik Nr 1 - sprawa 2531-PN-19/08 - opis przedmiotu zamówienia. UWAGA - ilekroć w poniższym opisie przedmiotu zamówienia występuje wyrażenie Rozporządzenie, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20-04-2006 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U z 2006 r., .Nr 77, poz. 543). KOMPLET CAŁOROCZNY: 1. KURTKA I SPODNIE KOLORU SZAROZIELONEGO: - winny być wykonane zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do Rozporządzenia, w części (Wzory ubioru specjalnego). Opis kompletu całorocznego znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 1. Uwaga - kurtka zapinana na zamek błyskawiczny i dodatkowo na całej długości na rzepy rozmieszczone punktowo oraz posiada regulowany kaptur chowany w stójkę. Charakterystyka tkaniny i gramatura, z której winien być wykonany komplet całoroczny znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Charakterystyki materiałowe ubioru polowego). Sposób umieszczenia napisów (SŁUŻBA CELNA) znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 15. Napis winien być naszyty. Informacje dotyczące EMBLEMATU znajdują się w Załączniku nr 1 Rozporządzenia - (Opis składników ubioru służbowego oraz zasady i sposób ich noszenia) pkt 40 oraz w Załączniku nr 4 ww rozporządzenia - Emblemat Służby Celnej. 2. KOSZULKA TYPU POLO KOLORU SZAROZIELONEGO - winna być wykonana zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 2 Rozporządzenia. Opis koszulki typu polo znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 2. Charakterystyka tkaniny i gramatura, z której winna być wykonana koszulka typu polo znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Charakterystyki materiałowe ubioru polowego). Sposób umieszczenia napisów (SŁUŻBA CELNA) znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 15. Napis winien być naszyty. 3. KOSZULOBLUZA Z DŁUGIM I KRÓTKIM RĘKAWEM, KOLORU SZAROZIELONEGO - winna być wykonana zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 2 Rozporządzenia. Opis koszulobluzy z długim i krótkim rękawem znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 3 oraz pkt 4. Charakterystyka tkaniny i gramatura, z której winna być wykonana koszulobluza z długim i krótkim rękawem - ubiór polowy znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Charakterystyki materiałowe ubioru polowego). Sposób umieszczenia napisów (SŁUŻBA CELNA) znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 15. Napis winien być naszyty. Informacje dotyczące EMBLEMATU znajdują się w Załączniku nr 1 Rozporządzenia - (Opis składników ubioru służbowego oraz zasady i sposób ich noszenia) pkt 40 oraz w Załączniku nr 4 ww rozporządzenia. 4. SPODNIE POLOWE KOLORU SZAROZIELONEGO - winny być wykonane zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 2 Rozporządzenia. Opis spodni polowych znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 5. Charakterystyka tkaniny i gramatura, z której winny być wykonane spodnie polowe znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Charakterystyki materiałowe ubioru polowego). 5. PODKOSZULEK Z KRÓTKIM RĘKAWEM, KOLORU SZAROZIELONEGO - winien być wykonany zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 2 Rozporządzenia. Opis podkoszulka z krótkim rękawem znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 6. Charakterystyka tkaniny i gramatura, z której winna być wykonana. podkoszulka z krótkim rękawem znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Charakterystyki materiałowe ubioru polowego). Sposób umieszczenia napisów (SŁUŻBA CELNA) znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 15. Napis winien być naszyty. 6. CZAPKA POLOWA LETNIA - KOLORU SZAROZIELONEGO - winna być wykonana zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 2 Rozporządzenia. Opis czapki polowej letniej (ubiór polowy) znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 7. Charakterystyka tkaniny i gramatura, z której winna być wykonana czapka polowa letnia - ubioru polowego znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Charakterystyki materiałowe ubioru polowego). 7. CZAPKA POLOWA ZIMOWA - KOLORU SZAROZIELONEGO - winna być wykonana zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 2 Rozporządzenia. Opis czapki polowej zimowej (ubiór polowy) - należy korzystać z opisu składnika zawartego w Załączniku nr 2 Rozporządzenia, pod wzorem czapki polowej zimowej koloru szarozielonego - (Wzory ubioru polowego). Uwaga - nie należy korzystać z opisu składnika zawartego w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 8. Charakterystyka tkaniny i gramatura, z której winna być wykonana czapka polowa zimowa - ubioru polowego znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Charakterystyki materiałowe ubioru polowego). 8. RĘKAWICZKI OCHRONNE Z POWŁOKĄ ANTYPOŚLIZGOWĄ - winny być wykonane zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 2 Rozporządzenia Opis rękawiczek ochronnych z powłoką antypoślizgową - ubioru polowego znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Opis oraz zasady i sposób noszenia ubioru polowego) pkt 9. Charakterystyka tkaniny i gramatura, z której winne być wykonane rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową - ubioru polowego znajduje się w Załączniku nr 2 Rozporządzenia - (Charakterystyki materiałowe ubioru polowego). ZOBOWIĄZANIA DODATKOWE: 1. Wyłoniony w drodze postępowania Wykonawca zobowiązany jest, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia modelu wzorcowego składników ubioru polowego. W okresie trwania umowy przedmiotowe składniki pozostają u Zamawiającego. 2. Realizacja dostaw odbywać się będzie na podstawie pisemnych Zamówień, w których określone zostaną ilości poszczególnych składników ubioru polowego oraz ich rozmiar. 3. Dostawa zamówionych składników odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 4. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone składniki ubioru polowego. 5. Należność za wykonaną usługę płatną w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘOWANIU. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II post.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
- Dostawa ubrań ochrony osobistej dla strażaków Gminy Żukowo
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup sprzętu z otrzymanej dotacji od Wojewody Świętokrzyskiego w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla druhów ochotniczych straży pożarnych
więcej: Mundury strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





