eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa papieru kserograficznego w roku 2008 dla OW/ZUS w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Rzeszów: Dostawa papieru kserograficznego w roku 2008 dla OW/ZUS w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 212866 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, fax 017 8523638.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego w roku 2008 dla OW/ZUS w Rzeszowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV 21125692-2 papier kserograficzny Kod CPV 21231200-3 papier samokopiujący I. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie w roku 2008 papieru kserograficznego i składanki komputerowej dla ZUS Oddziału Wojewódzkiego w Rzeszowie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy papieru 2.1. Papier kserograficzny formatu A-4 Polluks lub równoważny o gramaturze 80 ± 2g m², grubości 108 ± 3 µm i jasności 110 ± 2%. Bezpyłowy, bezchlorowy, bezdrzewny, o białości min.CIE 161 ± 2 i nieprzezroczystości 90% oraz wilgotności 3,8-5,0% ,500 arkuszy w ryzie, przystosowany do używania w drukarkach laserowych, spełniający polskie normy - 25 200 ryz, 2.2. Papier kserograficzny formatu A-3 Polluks lub równoważny o gramaturze 80 ± 2g m², grubości 108 ± 3 µm i jasności 110 ± 2% Bezpyłowy, bezchlorowy, bezdrzewny, o białości min. CIE 161 ±2 i nieprzezroczystości 90% oraz wilgotności 3,8-5,0% ,500 arkuszy w ryzie, przystosowany do używania w drukarkach laserowych, spełniający polskie normy - 590 ryz, 2.3. Składanka komp. 360 x 12 x 2 czysta - 300 opak, 2.4. Składanka komp. 360 x 12 x 3 czysta - 40 opak. 2.5. Składanka komp. 210 x 12 x 1 czysta - 40 opak. 2.6. Składanka komp. 210 x 12 x 2 czysta - 60 opak. 2.7. Składanka komp. 210 x 12 x 3 czysta - 30 opak. 2.8. Składanka komp. 240 x 12 x 3 kolorowa - 12 opak. II. Harmonogram dostaw papieru ksero Dostawy będą realizowane w roku 2008. Oddział Rzeszów ul. Al. Piłsudskiego 12 Papier ksero A-4 11 700 ryz w roku dowożone po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym średnio jednorazowo 600 - 900 ryz tj. 2-3 palety. Papier ksero A-3 dostawa raz na kwartał 100 ryz tj. 400 ryz w roku Inspektorat Mielec - ul. Sikorskiego 4 Papier ksero A-4 dostawa raz na kwartał 450 ryz tj. 1 800 ryz w roku Papier ksero A-3 dostawa raz na kwartał 15 ryz tj. 60 ryz w roku Inspektorat St. Wola - ul. Ks.J. Popiełuszki 8 Papier ksero A-4 dostawa raz na kwartał 500 ryz tj. 2 000 ryz w roku Papier ksero A-3 dostawa jednorazowa w 1 kwartale tj. 20 ryz w roku Inspektorat Tarnobrzeg - ul. Sienkiewicza 145d Papier ksero A-4 dostawa raz na kwartał 400 ryz tj. 1 600 ryz w roku Inspektorat Leżajsk - ul. Mickiewicza 24 Papier ksero A-4 dostawa raz na kwartał 300 ryz tj. 1 200 ryz w roku Papier ksero A-3 dostawa jednorazowa w 1 kwartale tj. 30 ryz w roku Inspektorat Przeworsk - ul. Dworcowa 1 Papier ksero A-4 dostawa raz na kwartał 600 ryz tj. 2 400 ryz w roku Papier ksero A-3 dostawa jednorazowa w 1 kwartale tj. 20 ryz w roku Inspektorat Jarosław - ul. Słowackiego 21 Papier ksero A-4 dostawa raz na kwartał 500 ryz tj. 2 000 ryz w roku Papier ksero A-3 dostawa jednorazowa w 1 kwartale tj. 20 ryz w roku Inspektorat Przemyśl - ul. Brodzińskiego 6 Papier ksero A-4 dostawa raz na kwartał 500 ryz tj. 2 000 ryz w roku Papier ksero A-3 dostawa jednorazowa w 1 kwartale tj. 30 ryz w roku Biuro Terenowe Lubaczów - ul Legionów 4 Papier ksero A-4 dostawa raz na kwartał 125 ryz tj. 500 ryz w roku Papier ksero A-3 dostawa jednorazowa w 1 kwartale tj. 10 ryz w roku III. Harmonogram dostaw składanki komputerowej do magazynu ZUS Inspektorat w Przeworsku ul. Dworcowa 1 1.Składanka komputerowa 360 x 12 x 2 czysta - dostawa 2 razy w roku w miesiącu styczniu i czerwcu po 150 opakowań tj. 300 opakowań w roku. 2. Składanka komputerowa 360 x 12 x 3 czysta - dostawa 2 razy w roku w miesiącu styczniu i czerwcu po 20 opakowań tj. 40 opakowań w roku. 3. Składanka komputerowa 210 x 12 x 1 czysta - dostawa 2 razy w roku w miesiącu styczniu i czerwcu po 20 opakowań tj. 40 opakowań w roku. 4. Składanka komputerowa 210 x 12 x 2 czysta - dostawa 2 razy w roku w miesiącu styczniu i czerwcu po 30 opakowań tj. 60 opakowań w roku. 5. Składanka komputerowa 210 x 12 x 3 czysta - dostawa 2 razy w roku w miesiącu styczniu i czerwcu po 15 opakowań tj. 30 opakowań w roku. 6. Składanka komputerowa 240 x 12 x 3 kolorowa - dostawa 1 raz w roku w miesiącu styczniu 12 opakowań. . IV. Terminy dostaw. Dostawy będą realizowane partiami zgodnie z powyższym harmonogramem w terminie do jednego tygodnia od dnia otrzymania zlecenia dostawy w formie pisemnej, telefonicznej, faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.23.12.00 - Papier samokopiujący Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.91.20 - Papier samokopiujący .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) . Ponadto na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1. a przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1.d Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 1.1. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 2.1. i 2.2. stosuje się odpowiednio. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca złoży: 3.1. próbkę tzn. po jednej ryzie (500 arkuszy) oferowanego papieru kserograficznego A-4 i A-3 Próbka powinna być złożona w zabezpieczonym opakowaniu opisanym jak zewnętrzna koperta oferty z dopiskiem -próbka-, opakowanie powinno być nienaruszone. Wszystkie arkusze papieru złożone jako próbka powinny być również oznakowane nazwą Wykonawcy składającego ofertę. 3.2. opis parametrów technicznych (w języku polskim) oferowanego papieru kserograficznego A-4 i A-3 (opis powinien zawierać nazwę producenta, nazwę oferowanego papieru kserograficznego, opis wszystkich parametrów określonych przez zamawiającego dla papieru kserograficznego A-4 i A-3) wystawiony lub potwierdzony przez producenta papieru

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów pok. Nr 119.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów pok. Nr 23 - dziennik podawczy.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.