Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Łańcut: Dostawa stacji odwadniania osadu z filtracyjną prasą taśmową wraz z jej montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi na Oczyszczalni Ścieków w Łańcucie.
Numer ogłoszenia: 212858 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oczyszczalnia Ścieków w Łańcucie, Wola Dalsza 375a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2253427, fax 017 2253427.
- Adres strony internetowej zamawiającego: oczyszczalnia.xx.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacji odwadniania osadu z filtracyjną prasą taśmową wraz z jej montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi na Oczyszczalni Ścieków w Łańcucie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacji odwadniania osadu z filtracyjną prasą taśmową wraz z jej montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi na Oczyszczalni Ścieków w Łańcucie, stacja nowa lub używana po kapitalnym remoncie (data produkcji po roku 1997 r.) W skład dostawy wchodzi: a) prasa taśmowa, b) pompa osadu z przetwornicą częstotliwości (nowa), c) pompa dozująca z przetwornicą częstotliwości (nowa), d) pompa do mycia sit (nowa), e) automatyczna stacja flokulantów, f) przewody rurowe i armatura, g) elektryczna szafa sterownicza, h) pomost z drabinką, i) fundament posadowienia prasy z wanną na odciek, j) zagęszczacz mechaniczny taśmowy dostosowany do prasy. 2. Montaż i uruchomienie kompletu urządzeń wyspecyfikowanych w punkcie 1. 3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany również do: a) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu wytycznych technicznych niezbędnych do przeprowadzenia montażu prasy, tj. planów ustawienia, planów fundamentów, schematów elektrycznych i montażowych, planów orurowania oraz 2 egz. instrukcji i konserwacji prasy, b) przeszkolenia personelu Zamawiającego, c) zapewnienia na czas prac montażowych bezpłatnie prasy przewoźnej, d) bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji (min. 3 lata gwarancji).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 6.000,00 zł. słownie: sześć tysiący złotych. 2. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto bankowe Oczyszczalni Ścieków w Łańcucie w: 70864211262012111492570001. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty, 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w pok. 2, kserokopię dołączyć do oferty, 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców podlegających wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami siwz wg reguły: spełnia/nie spełnia. 4. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu musi: 1) spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonali z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Uwaga: wymagane jest wykonanie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 300.000,00 zł. 5.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) oferta wspólna, składana przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy konsorcjum powinna spełniać następujące wymagania: a) oświadczenia i dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące określonych okoliczności w art. 22, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy, b) oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa i załączniki składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum, c) oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez zamawiającego warunków składają ci partnerzy konsorcjum którzy zgodnie z umową konsorcjum za ich spełnienie odpowiadają np. doświadczenie w wykonywaniu prac podobnych, dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, wskazanie określonego obrotu, d) pełnomocnik występuje w toku postępowania z wszelkimi sprawami do zamawiającego, e) Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich partnerów. Uwaga: Okoliczności uzasadniające wykluczenie z mocy przepisów (art. 24 prawa zamówień publicznych) zachodzące choćby względem jednego współwykonawcy dyskwalifikuje całą grupę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych - wzór zał. nr 2 do SIWZ, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). g) dokumenty (atesty) potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów na rynek polski, certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, h) podpisany załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. i) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, Uwaga: wymaga się aby wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 300.000,00 zł, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. VI.A. Wykonawca ma dostarczyć także: a) Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem, (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia), b) opis szczegółowy oferowanego sprzętu z podaniem nazwy, modelu oraz producenta Uwaga: - w przypadku gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia konieczne jest udokumentowanie przez poszczególnych wykonawców okoliczności potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec, które informacje nie mogą zostać udostępniane, gdyż stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; brak zastrzeżeń oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez wykonawcę informację są jawne i mogą być udostępniane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: oczyszczalnia.xx.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oczyszczalnia Ścieków w Łańcucie Wola Dalsza 375a 37-100 Łańcut pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Oczyszczalnia Ścieków w Łańcucie Wola Dalsza 375a 37-100 Łańcut pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Łańcut oraz jednostek organizacyjnych
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU.
- "Remont drogi powiatowej nr 1 270R Żołynia - Zmysłówka - (gr. powiatu) Grodzisko Dolne".
więcej: przetargi w Łańcucie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.