eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Budowa drogi gminnej Wólka Szelężna -Barycz Nowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Zwoleń: Budowa drogi gminnej Wólka Szelężna -Barycz Nowa
Numer ogłoszenia: 212786 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zwoleń , Plac Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6762210, faks 048 6762418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Wólka Szelężna -Barycz Nowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej Wólka Szelężna -Barycz Nowa na odcinku o długości 4 679 mb Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: -jezdni drogi-bitumicznej z betonu asfaltowego szerokości 5m -poboczy gruntowych szerokości 2x1,00 m -odwodnienia powierzchniowego z przepustami pod drogą -oznakowania pionowego Podstawowe parametry techniczne: -nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4cm - -nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego warstwa wiążąca gr. 4cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechaniczne-(mieszanka sortowana 0-31,5mm) gr. 8 cm -dolna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechaniczne-(mieszanka sortowana 0-63,5 mm) gr. 15 cm -warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu przewiduje się wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferent posiada uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraza nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga: -W przypadku gdy oferent jest spółką z o.o. powinien przedłożyć uchwałę Walnego Zgromadzenia Wspólników. -W przypadku gdy oferent jest spółką cywilną powinien przedstawić umowę spółki, -W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone zgodnie z art. 23 ust.4. -W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. 2.wykaz osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, wraz z kopią dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składania ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot oddzielnie) 4. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: minimum: -równiarka lub spycharka uniwersalna -1szt. -Walec gumowy ciężki-1szt -Walec stalowy gładki średni i ciężki-2(1+1) -układarka do mieszanki mineralno-bitumicznej elektroniczne sterowana o wydajności min. 100 t/h-1szt. -szczotka mechaniczna-1szt -skrapiarka do bitumu-1szt -walec wibracyjny mały lub zagęszczarka wibracyjna-1szt. 5.Dysponowanie wytwórnią mas bitumicznych(posiadającą certyfikat ZKP) w odległość od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wytwórni spełniającej w/w warunek. Masa bitumiczna musi spełniać obowiązujące normy jakości. 6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokół odbioru (min. 2 zamówienia o zakresie i wartości zbliżonym do przedmiotu zamówienia) 7.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( warunkiem są obroty pow. 5 mln. zł za 3 lata obrotowe). 8.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie polisa lub inny dokument ubezpieczenia musi być złożona przez każdy podmiot oddzielnie) 9.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, informacja ma potwierdzać spełnienie warunku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na 100% wartości zamówienia -wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10.Wypełniony kosztorys ofertowy 11.Wypełniony wykaz stawek i narzutów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 22/2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prirytet III . Reginalny system transportowy. Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa. Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.