Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Rajcza: Zakup śmieciarki do ZUK
Numer ogłoszenia: 212760 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83937 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rajcza, ul. Górska 1, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. 033 8643155 w. 33, faks 033 8643887.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup śmieciarki do ZUK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby ZUK w Rycerce Dolnej nowego samochodu śmieciarki do wywozu nieczystości stałych o pojemności 14 m3. 1. Dane techniczne przedmiotu zamówienia: Podwozie - Podwozie fabrycznie nowe, 2 -osiowe - Dopuszczalna masa całkowita samochodu min. 15 000 kg. - Silnik spełniający normę EURO 4 o mocy min. 220 KM bez AdBlue, - Kabina - krótka 3 miejscowa, - Podwozie wyposażone w układ umożliwiający montaż w zabudowie stopni tylnych dla obsługi (zgodnie z obowiązującymi przepisami), - Blokada mechanizmu różnicowego, - Układ hamulcowy - pneumatyczny 2- obwodowy z ABS. - Układ kierowniczy - mechaniczny, wspomagany hydraulicznie. - Pneumatyczne zawieszenie osi tylnej. - Koła min. 19,5 prim Zabudowa - Pojemność skrzyni ładunkowej - nie mniej niż 14 m3. - Masa przewożonych odpadów - nie mniej niż 6000 kg. - Urządzenie załadowcze - hydrauliczne tylne, przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych od 110 litrów do 1100 litrów. - Sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny płytowy. - Sposób opóźniania skrzyni ładunkowej- hydrauliczny płytowy. - Stopień zgniotu odpadów od 2 do 5. - Sterowanie rozładunkiem pojazdu z dwu skrzynek umieszczonych na bocznych ścianach zabudowy. - Cykl sterowania ugniataniem - ręczny i automatyczny. - Wyłączniki bezpieczeństwa umieszczone po obu stronach zabudowy. 2. Informacje dodatkowe - wymagane dokumenty dostarczane wraz z pojazdem: - książka lub karta gwarancyjna, - dokumenty potwierdzające własność pojazdu przez oferenta, - dla samochodu sprowadzonego kpl. dokumentów + tłumaczenia, - aktualne badania techniczne przewidziane dla tego pojazdu, - świadectwo homologacji typu dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 4 i ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2003 r. Nr 58, poz.515) - dołączyć do Oferty ! 3. Samochód musi odpowiadać warunkom technicznym i przepisom BHP i ustawy Prawo o ruchu drogowym. 4. Gwarancja i serwis pogwarancyjny: - na przedmiot zamówienia Dostawca udzieli gwarancji: a/ 24 miesiące na samochód wraz z podwoziem, b/ 24 miesiące na zabudowę - licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. - Dostawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia usterek. 5. Dostawca zobowiązuje się do przeszkolenia kierowcy Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu. Rozdział III. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 344000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KGP Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 15, 43-410 Marklowice Górne, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 344000.00
- Oferta z najniższą ceną: 344000.00 oferta z najwyższą ceną: 344000.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





