Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Elbląg: Wykonanie SYSTEMU WSPOMAGANIA ORGANIZACJI ROZPRAW
w obiektach Sądu Okręgowego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 212733 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Elblągu, Plac Konstytucji 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6112200 w. 169, fax 055 6112216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie SYSTEMU WSPOMAGANIA ORGANIZACJI ROZPRAW w obiektach Sądu Okręgowego w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wykonanie SYSTEMU WSPOMAGANIA ORGANIZACJI ROZPRAW w obiektach Sądu Okręgowego w Elblągu B. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi: Dostarczenie i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw - systemu wokand elektronicznych przy salach rozpraw w obiektach Sądu Okręgowego w Elblągu, na który składa się między innymi: - dostawa i montaż monitorów LCD - 22 szt.; - dostawa i montaż serwera - 1 szt.; - rozbudowa sieci LAN. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 32.43.00.00 - Rozległa sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.43.00.00 - Rozległa sieć komputerowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art.22 ust.1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na dostarczeniu sprzętu komputerowego na łączną wartość 200 000,00 zł; b. wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu wdrożeń sieci LAN o wartości min. 40 000,00 zł; c. dysponowanie pracownikiem - instalatorem systemu, posiadającym od co najmniej 1 roku certyfikat oferowanego systemu okablowania oraz potwierdzone pisemnie wsparcie i akceptację przedstawionej koncepcji okablowania przez producenta systemu okablowania lub jego polskiego przedstawiciela 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą : SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYKAZ oświadczeń, które należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru, przekazywanego przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. a. Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b. Oświadczenie wynikające z art.25 ust.1 pkt.2) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych od wykonawców/ dostawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. a. Wycena dostawy b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. (składają tylko Wykonawcy zatrudniający podwykonawców wraz z oświadczeniem podwykonawcy robót podpisanym przez uprawnionego przedstawiciela potwierdzające gotowość realizacji części zamówienia w podwykonawstwie) d. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, e. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. f. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich : wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie i. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 82-300 Elbląg, Pl. Konstytucji 1 pok.216.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Elblągu , Pl. Konstytucji 1, pok. 216.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy stropów piwnicznych w nieruchomości przy ul. Fabrycznej 19 będącej w administrowaniu ZBK w Elblągu
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W WILKOWIE.
- Remont parkingu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Raczki Elbląskie, gmina Elbląg
- Organizacja dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu "Lepszy start w dorosłe życie"
- Remont pomieszczeń łaźni dla osadzonych Aresztu Śledczego w Elblągu
- ZP/20/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, multimedialnego oraz urządzeń sprzątających - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT i oprogramowania podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Opatówek wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleniem specjalistycznym
- Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego (HIS) z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Kamień w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.