eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Organizacja turnusów rehabilitacyjnych, hipoterapii i Treningów Kompetencji Społecznych w związku z realizacją projektu systemowego Dobry Start współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIIPromocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Skarżysko-Kamienna: Organizacja turnusów rehabilitacyjnych, hipoterapii i Treningów Kompetencji Społecznych w związku z realizacją projektu systemowego Dobry Start współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 212706 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Plac Floriański 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2521953, faks 41 2521953 w. 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.webd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusów rehabilitacyjnych, hipoterapii i Treningów Kompetencji Społecznych w związku z realizacją projektu systemowego Dobry Start współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Organizacja hipoterapii połączonej z Treningiem Kompetencji Społecznych dla Grupy 5 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 7-dniowego pobytu na hipoterapii oraz 30-godzinnego Treningu Kompetencji Społecznych (TKS) dla 16 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (10 osób) i znacznym (6 osób) w wieku od 16 do 25 lat z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - dysfunkcje neurologiczne, - choroba psychiczna, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim), - dysfunkcje narządu wzroku, - schorzenia układu krążenia, - autyzm, - zespół Downa oraz ich 10 opiekunów (zgodnie ze wskazaniami lekarza). Część II: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego dla Grupy 5 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 14-dniowego pobytu na turnusie rehabilitacyjnym dla 16 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (10 osób) i znacznym (6 osób) w wieku od 16 do 25 lat z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - dysfunkcje neurologiczne, - choroba psychiczna, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim), - dysfunkcje narządu wzroku, - schorzenia układu krążenia, - autyzm, - zespół Downa oraz ich 10 opiekunów (zgodnie ze wskazaniami lekarza). Część III: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego połączonego z Treningiem Kompetencji Społecznych dla Grupy 6 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 14-dniowego pobytu na turnusie rehabilitacyjnym oraz 30-godzinnego Treningu Kompetencji Społecznych (TKS) dla 26 kobiet niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (16 osób) i znacznym (10 osób) w wieku od 18 do 60 lat z następującymi dysfunkcjami: - po mastektomii, - schorzenia onkologiczne, - schorzenia układu krążenia, - schorzenia układu moczowo - płciowego, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim) oraz ich 10 opiekunów (zgodnie ze wskazaniami lekarza)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizowali co najmniej: Dla części I: 1 turnus z zakresu hipoterapii połączony z treningiem kompetencji społecznych. Dla części II: 3 turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych. Dla części III: 3 turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy Wykażą, iż dysponują wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną, tj. osobami spełniającymi następujące wymagania: Dla części I: a) 1 trener, który przeprowadził co najmniej 90 godzin szkoleń z zakresu kompetencji społecznych, b) 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia hipoterapii tj. posiadające uprawnienia instruktora hipoterapii, c) 1 osoba pełniąca rolę opiekuna całej grupy, posiadająca uprawnienia do opieki nad osobami niepełnoletnimi (czynny zawodowo nauczyciel lub osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu kursu dla wychowawców w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży lub innego kursu dającego równoważne uprawnienia lub trener/instruktor sportowy). Dla części II: a) kierownik odpowiedzialny za przebieg danego turnusu, b) pielęgniarka, c) specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej, d) specjalista do spraw rekreacji, e) pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne w przypadku turnusów organizowanych dla dzieci niepełnosprawnych lub osób z upośledzeniem umysłowym. Dla części III: a) kierownik odpowiedzialny za przebieg danego turnusu, b) pielęgniarka, c) specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej, d) specjalista do spraw rekreacji, e) pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne w przypadku turnusów organizowanych dla dzieci niepełnosprawnych lub osób z upośledzeniem umysłowym, f) 1 trener, który przeprowadził co najmniej 90 godzin szkoleń z zakresu kompetencji społecznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą, niż 50 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ). 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca turnusów rehabilitacyjnych jest zobowiązany złożyć aktualny wpis do rejestru organizatorów i ośrodków uprawnionych do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą w następujących przypadkach: a) zmiany w terminach realizacji usług, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. Zmiana nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. b) zmiany dotyczącej osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy osoby wskazane w ofercie nie mogą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub większymi kwalifikacjami. Zmiana nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. c) zmiany w liczbie uczestników, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie do udziału wskazanej liczby uczestników. W powyższym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszt udziału brakujących osób. d) działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację zadania we wskazanym miejscu. 2. Przejawami siły wyższej są w szczególności: 1) klęski żywiołowe, w tym powódź, susza, trzęsienie ziemi, itp. 2) akty władzy państwowej np.: stan wojenny, embarga, blokady oraz inne akcje, akty prawne lub decyzje organów władzy państwowej lub samorządowej, a także innych organów posiadających władztwo nad stronami i ich majątkiem, 3) działania wojenne, akty sabotażu, akty terroru itp. 4) strajki, blokady dróg, publiczne demonstracje itp. 3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.webd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej, Plac Floriański 1, 26-110 Skarżysko -Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej, Plac Floriański 1, 26-110 Skarżysko -Kamienna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest finansowane przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja hipoterapii połączonej z Treningiem Kompetencji Społecznych dla Grupy 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 7-dniowego pobytu na hipoterapii oraz 30-godzinnego Treningu Kompetencji Społecznych (TKS) dla 16 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (10 osób) i znacznym (6 osób) w wieku od 16 do 25 lat z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - dysfunkcje neurologiczne, - choroba psychiczna, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim), - dysfunkcje narządu wzroku, - schorzenia układu krążenia, - autyzm, - zespół Downa oraz ich 10 opiekunów (zgodnie ze wskazaniami lekarza)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja turnusu rehabilitacyjnego dla gr. 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja turnusu rehabilitacyjnego dla gr. 5 w okresie od 29.07.2012 r. do 31.08.2012 r. (pełne 14 dni pobytu). Turnus będzie realizowany w miejscowości nadmorskiej, w ośrodku położonym nie więcej, niż 500 metrów od brzegu morza. Wykonawca winien zakwaterować uczestników turnusu i ich opiekunów w pokojach 2 - 3 osobowych położonych blisko siebie (w jednym budynku). Pokoje powinny posiadać pełny węzeł sanitarny, budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych łącznie z łazienkami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja turnusu rehabilitacyjnego i Treningu Kompetencji Społecznych dla g. 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja turnusu rehabilitacyjnego i Treningu Kompetencji Społecznych dla g. 6 w okresie od 13.08.2012 r. do 31.08.2012 r. (pełne 14 dni pobytu). Turnus będzie realizowany w miejscowości nadmorskiej, w ośrodku położonym nie więcej, niż 500 metrów od brzegu morza. Wykonawca winien zakwaterować uczestniczki turnusu i ich opiekunów w pokojach 2 - 3 osobowych położonych blisko siebie (w jednym budynku). Pokoje powinny posiadać pełny węzeł sanitarny, budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych łącznie z łazienkami. Na terenie ośrodka lub w odległości nie większej, niż 500 metrów od ośrodka powinien znajdować się basen..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.