Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oddziału wewnętrznego w budynku
1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ przy Al. Racławickich 23 w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 212702 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183203.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.1szw.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oddziału wewnętrznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ przy Al. Racławickich 23 w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oddziału wewnętrznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ przy Al. Racławickich 23 w Lublinie, w tym: 1) opracowanie projektu budowlanego, wykonawczego i ZKZ przebudowy oddziału wewnętrznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ przy Al. Racławickich 23 w Lublinie, 2) wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją i przebudową istniejących pomieszczeń trzeciego korpusu budynku oraz części skrzydła wschodniego szpitala na oddział wewnętrzny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Oferenci nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: ? prowadzą działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. ? w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (remont, przebudowa budynków szpitali; przychodni zdrowia) o porównywalnej wartości z wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia ( wartość robót określa się wg oferty złożonej przez Wykonawcę), ? dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, wymagana jest również przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, w specjalności; konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, ? posiadają narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ? posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kalkulacja ceny ryczałtowej(sporządzona wg zasad określonych w pkt XIII SIWZ) - jako załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3) - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 2 do formularza ofertowego. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust 1 pkt 1-9 Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 3 do formularza ofertowego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako załącznik nr 4 do formularza ofertowego W przypadku gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - jako zał. Nr 5 do formularza ofertowego. Kserokopie: uprawnień budowlanych, określonych pkt V ppkt 2) SIWZ, zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, dla osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zostaną im powierzone samodzielne funkcje techniczne - jako zał. nr 6., 6a., itd. do formularza ofertowego. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - jako zał. nr 7, 7a itd. do formularza ofertowego. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - jako zał. nr 8 do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, składają odpowiednie dokumenty określone w pkt XII SIWZ, przy przestrzeganiu wymogów określonych w pkt VII SIWZ. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie dokumentu. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 szpital wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Lublinie , AL. Racławickie 23
Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, kancelaria w budynku nr 6 pok. 28..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Odnowienie powłoki malarskiej na stalowych belkach konstrukcji dźwigarów na obiekcie zlokalizowanym w ciągu DK 74 w km 204+878.
- Remont pomieszczeń PdOZ w wybranych jednostkach garnizonu lubelskiego - KPP w Puławach
- "Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy Żłobku nr 5 w Lublinie, mieszczącym się przy ul. Sowia 4"
- Kompleksowa usługa polegająca na świadczeniu usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelarskich na potrzeby szkolenia sędziów sądów apelacji lubelskiej
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w zakresie bezpieczeństwa narodowego na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach 207 i 208 na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. gen. Władysława Sikorskiego w Pomiechówku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Kaplicy Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Figielkowo" w Wojkowicach - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach programu "Aktywne Place Zabaw 2025"
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: "Utworzenie nowych przestrzeni administracyjnych w budynku PSSE we Wrocławiu przy ul. Trzebnickiej 33"
- Modernizacja instalacji hydrantowej w Inspektoracie ZUS w Bielsku Podlaskim (zaprojektuj i wybuduj)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.