eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie usług w zakresie zarządzania i nadzoru nad projektemBudowa obwodnicy Olecka w ciągu drogi krajowej nr 65 nad robotami prowadzonymi w okresie przedłużenia, tj. od dnia 22.12.2012 r. do dnia 16.01.2013 r.



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Olsztyn: Wykonanie usług w zakresie zarządzania i nadzoru nad projektem: Budowa obwodnicy Olecka w ciągu drogi krajowej nr 65 nad robotami prowadzonymi w okresie przedłużenia, tj. od dnia 22.12.2012 r. do dnia 16.01.2013 r.
Numer ogłoszenia: 2126 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie zarządzania i nadzoru nad projektem: Budowa obwodnicy Olecka w ciągu drogi krajowej nr 65 nad robotami prowadzonymi w okresie przedłużenia, tj. od dnia 22.12.2012 r. do dnia 16.01.2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie zarządzania i nadzoru nad projektem: Budowa obwodnicy Olecka w ciągu drogi krajowej nr 65 nad robotami prowadzonymi w okresie przedłużenia, tj. od dnia 22.12.2012 r. do dnia 16.01.2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania przy udziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej i ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Budownictwa Mostowego Inwestor Zastepczy S.A., ul. Julianowska 13, 03-338 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240412,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295706,76

  • Oferta z najniższą ceną: 295706,76 / Oferta z najwyższą ceną: 295706,76

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna: Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, zgodnie z którym tryb z wolnej ręki można zastosować w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie to stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. Od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług nie upłynął okres 3 lat (Umowa podstawowa nr GDDKiA-O/OL-R2-R1N-2814-14/09 została zawarta w dniu 18.01.2010 r.). Dotychczas udzielone zamówienia uzupełniające (na kwoty netto 28.000,00 PLN oraz 520.046,00 PLN), łącznie z przedmiotowym zamówieniem (w kwocie 240.412,00 PLN netto), stanowią 10,87% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego netto: 7.255.318,38 zł). Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. nadzoru nad robotami budowlanymi. Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.