Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Katowice: USŁUGA HOTELARSKO-RESTAURACYJNA
Numer ogłoszenia: 212667 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA HOTELARSKO-RESTAURACYJNA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarsko - restauracyjnej wraz z zapewnieniem zaplecza warsztatowego oraz transportu dla osób uczestniczących w cyklu trzech dwudniowych wyjazdowych warsztatów roboczych w ramach projektu systemowego pn. Program monitorowania regionalnego rynku pracy realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.2, Działania 6.1, Priorytetu VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W warsztatach uczestniczyć będą eksperci zewnętrzni współpracujący w ramach projektu oraz zarządzający projektem. I. ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE 1. Warsztaty zorganizowane zostaną w trzech edycjach, w następujących terminach: a) 24 - 25 sierpnia 2010 r. b) 06 - 07 września 2010 r. c) 21 - 22 września 2010 r. 2. Przewidywana liczba uczestników jednej edycji to 12 osób, jednakże ostateczna ilość osób biorących udział w warsztatach zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem ich rozpoczęcia. 3. Warsztaty mają zostać zorganizowane w całorocznym obiekcie hotelarskim, o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym, położonym na terenie województwa śląskiego w regionie Podbeskidzia lub Jury Krakowsko - Częstochowskiej. W obiekcie powinien być stały dostęp do Internetu. II. W RAMACH ZAMÓWIENIA WYKONAWCA W CZASIE TRWANIA KAŻDEJ EDYCJI MUSI ZAPEWNIĆ: 1. każdemu uczestnikowi zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym o powierzchni co najmniej 10m2, wyposażonym co najmniej w: łóżko, nocny stolik lub półkę przy miejscu do spania, szafę lub zabudowaną wnękę garderobianą, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia, lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienkę wyposażoną min. w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, WC, zestaw ręczników; 2. salę wykładową znajdującą się na terenie obiektu, w którym zakwaterowani będą uczestnicy warsztatów, mieszczącą co najmniej 15 osób wraz z wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia warsztatów tj.: rzutnik multimedialny, ekran, tablicę typu flipchart oraz stały dostęp do Internetu; 3. pełne wyżywienie dla uczestników warsztatów wraz z przerwami kawowymi w trakcie trwania warsztatów. Usługa restauracyjna rozpocznie się od przerwy kawowej z bufetem kanapkowym w dniu przyjazdu i zakończy się obiadem w drugim dniu pobytu. Każdy uczestnik korzystał będzie z: a) 3 przerw kawowych (2 w pierwszym dniu, przy czym pierwsza z nich dodatkowo będzie zawierać bufet kanapkowy oraz 1 przerwy w drugim dniu), każdej składającej się z: - wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki z nadzieniem w ilości nie mniejszej niż 40g na osobę z każdego rodzaju, - napoi: kawy rozpuszczalnej w saszetkach, herbaty ekspresowej, soku jabłkowego oraz pomarańczowego podawanych w dzbankach w ilości 0,33 l/os, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilości 0,33 l/os, - dodatków: cytryna, cukier, mleko. b) 2 obiadów (po jednym w każdym dniu warsztatów), składających się z: - zupy, - dania głównego (mięsnego z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek w każdym dniu szkolenia), - deseru (deser lodowy lub kawałek ciasta), - napoi różnorodnych: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, - dodatków: cytryna, cukier, mleko. Obiad powinien być podany o godzinie 13.00 zarówno pierwszego jak i drugiego dnia szkolenia. Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu; c) jednej kolacji w pierwszym dniu warsztatów, składającej się z: - dania głównego podanego na ciepło, - zimnej płyty składającej się z różnorodnych: wędlin, serów, warzyw marynowanych, - 3 rodzajów sałatek, - różnorodnych napojów: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, - dodatków: cukier, mleko, cytryna. Kolacja dla każdego uczestnika powinna być podana na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. d) jednego śniadania w drugim dniu warsztatów, podanego w formie bufetu szwedzkiego, składającego się z: - pieczywa różnorodnego, - dania na ciepło: jajecznica, kiełbaski lub parówki na gorąco, - wędlin różnorodnych, - serów różnorodnych: żółtych, białych, pleśniowych, - świeżych warzyw: pomidora, ogórka zielonego, - napoi różnorodnych: kawy, herbaty, soków, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, - dżemu, - masła, - mleka ciepłego i zimnego, - płatków śniadaniowych, - przetworów jogurtowych, - dodatków: cukier, mleczko do kawy, cytryna. Zarówno przerwy kawowe jak i obiady, kolacja i śniadanie powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa. 4. środek transportu dla 12 uczestników na trasie: Katowice - ul. Kościuszki 30 - na miejsce pobytu w dniach 24 sierpnia, 6 września i 21 września 2010 r. oraz z powrotem w dniach 25 sierpnia, 7 września i 22 września 2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2). W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
III piętro, pok. 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 Kancelaria Urzędu, III piętro, pok. 352.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. program monitorowania regionalnego rynku pracy, Poddziałanie 6.1.2, Działanie 6.1, Priorytet VI Programu Operacyjnego kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń z obszaru zarządzaniu projektami i procesami - w podziale na części.
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- "Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Żłobka w Małogoszczu w roku 2026"
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST) w ramach projektu "Małopolski System Wspierania transformacji cyfrowej szkół"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





