Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Gdańsk: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 212660 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oryginalnych lub,i równoważnych materiałów eksploatacyjnych np.: tonery, tusze, bębny, przeznaczonych do sprzętu biurowego, takie jak faksy, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku w asortymencie i ilościach podanych we wzorze Formularza cenowego zał. nr 7 oraz odbiór opakowań po zużytych materiałach. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia, sprzętu biurowego, dla którego materiały są przeznaczone. Zamawiający posiada urządzenia marki: SAMSUNG, LEXMARK, BROTHER, EPSON, HEWLETT PACKARD, XEROX, PANASONIC, CANON, NASHUATEC, KYOCERA. Wymagania techniczne, jakie muszą spełniać materiały eksploatacyjne: Zamawiający wymaga dostarczenia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych lub,i równoważnych, fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMA NORD Sp. z o. o., ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154952,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170047,50
Oferta z najniższą ceną: 170047,50 / Oferta z najwyższą ceną: 463713,52
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zastosował tryb zapytania o cenę ponieważ wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 uPzp. Zamawiający skierował zaproszenie do złożenia ofert do sześciu wybranych przez siebie wykonawców. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych powszechnie dostępnych, typowych dla danej branży o standardowym charakterze, w pełni porównywalne, bowiem jedynym różniącym je czynnikiem jest cena. O ich powszechności świadczy liczba podmiotów gospodarczych występujących na rynku i zajmujących się świadczeniem takich dostaw. Nie wymagają indywidualnego podejścia. Art. 69 - 73 uPzp Dz. U. z 2013r. Poz. 907 z późn. zm.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.
- Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Instytutu Energetyki - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk i członków ich rodzin.
- "Zakup wózków do transportu pacjenta w pozycji leżącej dla Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa projektorów dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń do prowadzenia syntez chemicznych na potrzeby projektu
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 47 przy ul. Reformackiej 18 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie urządzeń komputerowych w ramach projektu pn. "Ogólniak na warsztat - wsparcie kształcenia ogólnego w ZSB nr 1, ZSM oraz XX LO w Poznaniu".
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I URZADZEŃ KSEROGRAFICZNYCH
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów (zamówienie z podziałem na dwie części).
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego w latach 2025-2026"
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





