eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskUBEZPIECZENIE POWIATU ŁASKIEGO W OKRESIE OD 01.10.2014 R. DO 30.09.2016 R

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Łask: UBEZPIECZENIE POWIATU ŁASKIEGO W OKRESIE OD 01.10.2014 R. DO 30.09.2016 R
Numer ogłoszenia: 212651 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295074 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łaski, Ul. Południowa 1, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. (043) 675 68 00, faks (043) 675 68 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE POWIATU ŁASKIEGO W OKRESIE OD 01.10.2014 R. DO 30.09.2016 R.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: UBEZPIECZENIE POWIATU ŁASKIEGO W OKRESIE OD 01.10.2014 R. DO 30.09.2016 R. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym ubezpieczeniu Powiatu Łaskiego i jednostek organizacyjnych. Usługa ta obejmuje kompleksowe ubezpieczenie w następującym zakresie: a) Zadanie 1 - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie maszyn samobieżnych i montowanych na pojazdach od uszkodzeń i kradzieży oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wynikającej z prowadzonej działalności i posiadania mienia; b) Zadanie 2 - Ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Łaskiego; wraz z doubezpieczeniami związanymi ze zwiększeniem posiadanego majątku lub koniecznością przywrócenia majątku do stanu sprzed szkody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / Umowa Generalna Ubezpieczenia znajduje się w Dziale II. SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie maszyn samobieżnych i montowanych na pojazdach od uszkodzeń i kradzieży oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wynikającej z prowadzonej działalności i posiadania mienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. Centrum Obsługi Klientów Korporacyjnych w Łodzi, ul. Piotrkowska 234/236, 90-360 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 356299,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 314082,46

  • Oferta z najniższą ceną: 314082,46 / Oferta z najwyższą ceną: 314082,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Łaskiego; wraz z doubezpieczeniami związanymi ze zwiększeniem posiadanego majątku lub koniecznością przywrócenia majątku do stanu sprzed szkody

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział w Łodzi, Al. Marszałka E. Śmigłego-Rydza 20,, 93-281 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57207,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44971,96

  • Oferta z najniższą ceną: 44971,96 / Oferta z najwyższą ceną: 44971,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.